نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲

مزیت‌های انحصاری نسخه پلی استیشن Call of Duty: Black Ops Cold War در تریلر جدید

امتیازات اختصاصی نسخه پلی استیشن بازی Call of Duty: Black Ops Cold War شامل دسترسی انحصاری کاربران به رویدادهای ماهانه XP دوبرابر و چند مورد دیگر می‌شود.

معرفی برند «PlayStation Advantages» یا مزیت‌‌های نسخه پلی استیشن در تعدادی از بازی‌های مولتی پلتفرم اعتراضات زیادی را به‌دنبال داشته است. براین اساس، یک سری محتوای انحصاری برای نسخه‌ی PS4 و PS5 بازی‌ها در نظر گرفته شده که موجب تمایز تجربه این بازی‌ها روی کنسول‌های سونی با سایر پلتفرم‌ها می‌شود.  این موضوع اولین‌بار با معرفی DLC اختصاصی اسپایدرمن در بازی Marvel’s Avengers خبرساز شد. اما به نظر می‌رسد که امتیازات نسخه پلی استیشن بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در مقایسه با Marvel’s Avengers به مراتب بحث برانگیزتر است.

تاکنون اطلاعات زیادی از حالت‌های مختلف بازی جدید کال آف دیوتی ارائه شده که به‌طور مثال حالت Onslaught از بخش Zombies را به‌صورت انحصاری برای نسخه پلی استیشن 4 و 5 بازی Black Ops Cold War معرفی می‌کند. این قسمت تا یک سال آینده در انحصار سونی خواهد بود. اما تریلر جدید این بازی از دسترسی اختصاصی کاربران پلی استیشن به امتیاز XP دوبرابر در آخرهفته‌ها، دو Loadout اسلات اضافی، XP جایزه سلاح‌ها و ۵ Tier Skip بیشتر اشاره می‌کند. در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آبان ۱۴۰۰) برای سایر پلتفرم‌ها نیز آزاد خواهد شد.

دانلود از آپارات

درنظرگرفتن این قبیل برتری‌ها برای یک بازی کراس پلتفرم مانند کال آف دیوتی که میلیون‌ها نفر از کاربران آن از سیستم‌های پی سی و ایکس باکس استفاده می‌کنند، بیش از اینکه یک مزیت برای کاربران پلی استیشن باشد، یک عیب و نقص بزرگ برای پی سی و ایکس باکس به نظر می‌رسد.

در هرحال، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۱۳ نوامبر مصادف با ۲۳ آبان به‌صورت همزمان برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، فهرست کامل مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی روی کامپیوتر را مشاهده کنید. همچنین برنامه‌های فصل اول بازی نیز اخیراً توسط اکتیویژن اعلام شده که می‌توانید در اینجا درباره آن بخوانید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده