نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۲

نسخه ایکس باکس سری ایکس بازی Forza Horizon 4 با همکاری Panic Button آماده شده است

براساس اعلام رسمی استودیوی پنیک باتن، این شرکت در فرایند آماده‌سازی نسخه نسل جدید بازی ریسینگ Forza Horizon 4 نقش داشته است.

با نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های نسل جدید، شاهد عملکرد بسیار خوب کنسول‌های جدید مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در بحث backward compatibility یا پشتیبانی معکوس از بازی‌های نسل قبل هستیم. به‌لطف قابلیت‌های سخت‌افزاری کنسول‌های جدید و همچنین تغییراتی که توسط توسعه‌دهندگان در این بازی‌ها اعمال شده، بسیاری از آن‌ها علاوه‌بر قابلیت اجرا روی پلتفرم‌های نسل نهم، پیشرفت‌های متعددی را در زمینه جلوه‌های گرافیکی به خود می‌بینند. یکی از این موارد، Forza Horizon 4 است.

ارتقاء تکنولوژی نورپردازی محیط این بازی و همچنین سرعت بارگذاری سریع از جمله بهبودهایی است که در نسخه جدید به چشم می‌خورد. حالا می‌دانیم که یکی از استودیوهای آشنا در زمینه ساخت پورت بازی‌های ویدیویی در فرایند آماده‌سازی نسخه نسل بعدی Forza Horizon 4 نقش داشته است. Panic Button در پست جدیدی که ازطریق اکانت توییتر خود منتشر کرده، همکاری خود در توسعه پچ ایکس باکس سری ایکس | اس این بازی را تأیید می‌کند.

جلوه های گرافیکی بازی Forza Horizon 4

احتمالاً در سال‌های اخیر نام Panic Button را با توسعه پورت بازی‌های DOOM و Wolfenstein 2 به نینتندو سوییچ به‌خاطر دارید. حالا به‌نظر می‌رسد که آن‌ها اینبار مسیر جدیدی را در پیش گرفته و به آماده‌سازی نسخه ارتقاء یافته بازی‌ها برای نسل جدید می‌پردازند. کاری که مسلماً در نحوه انجام آن تبحر دارند.

بازی Forza Horizon 4 هم‌اکنون برای ایکس باکس وان و پی سی قابل دریافت است. این بازی از تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) مانند دیگر بازی‌های ایکس باکس وان روی Xbox Series X و Xbox Series S نیز قابل اجرا خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، نقد و بررسی بازی Forza Horizon 4 توسط زومجی را نیز مطالعه کنید. این بازی در بررسی زومجی، نمره کامل ۱۰ را به خود اختصاص داده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده