نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی ‌های پلی استیشن 5 روی هارد درایو اکسترنال نصب نمی‌شوند

براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد کاربران پلی استیشن 5 قادر نخواهند بود بازی‌های این کنسول را روی یک حافظه ذخیره‌سازی اکسترنال نصب کنند. 

دقیقا پنج روز دیگر سر و کله کنسول نسل نهمی سونی پیدا می‌شود. پلی استیشن 5 قرار است با ویژگی‌های سخت‌افزاری قوی و کنترلر نوآورانه خود به جنگ با مایکروسافت و دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برود. یکی از ویژگی‌های مثبت پلی استیشن 5 که همه منتقدین روی آن اتفاق نظر دارند، سرعت بالای فضای SSD این کنسول است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که جزییات و اطلاعاتی منتشر شده که از ۸۲۵ گیگابایت فضای کلی این کنسول، کاربران تنها به ۶۶۴ گیگابایت آن دسترسی دارند. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، بازی‌های پلی استیشن 5 روی هارد اکسترنال قابل نصب نخواهند بود. این موضوع زمانی مطرح شده است که رقیب PS5 یعنی ایکس باکس‌های جدید به‌راحتی از هارد اکسترنال اضافی پشتیبانی می‌کنند و حتی SSD مخصوص آن نیز به‌صورت رسمی معرفی شد. 

البته باید توجه داشته باشید بازی‌های پلی استیشن 4 که ازطریق قابلیت Backwards Compatible روی کنسول جدید سونی اجرا می‌شوند از این قاعده مستثنی و روی هاردهای اکسترنال به‌راحتی قابل نصب خواهند بود.

حال باتوجه به اینکه سونی چندی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که در زمان عرضه پلی استیشن 5 خبری از پشتیبانی از SSD اکسترنال نخواهد بود، باید منتظر ماند و دید این میزان فضای در دسترس کافی خواهد بود یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده