// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

بررسی بازی Spider-Man: Miles Morales از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش میانگین امتیازات بازی Spider-Man: Miles Morales در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد خوب این بازی مورد انتظار هستیم. 

با معرفی بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales برای پلی استیشن 5، کاربران این دغدغه را داشتند که این بازی نتواند آنطور که باید و شاید موفق ظاهر شود و محتوای مناسبی را ارائه دهد. با گذر زمان و نمایش‌های بیشتر از مایلز مورالز، انتظار کاربران بیش‌ازپیش افزایش یافت. البته Marvel's Spider-Man: Miles Morales برای پلی استیشن 4 هم عرضه خواهد شد و کاربران نسل هشتمی هم می‌توانند جدیدترین نسخه از مجموعه Marvel's Spider-Man را تجربه کنند.

یکی از ویژگی‌های این نسخه، سیستم مبارزاتی متفاوت مایلز مورالز نسبت‌به پیتر پارکر است. وی دارای مهارت‌های مختلفی از جمله الکتریسیته برای نابودی دشمنان است و ازاین‌رو کاربران تجربه‌ای کاملا متفاوت را کسب خواهند کرد. همچنین در اینجا شاهد باس‌های نام آشنایی هستیم. چندی پیش میانگین نمرات بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد بسیار خوبی آن هستیم.در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان در ارتباط با Marvel's Spider-Man: Miles Morales را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Spider-Man: Miles Morales

  • سازنده: اینسامنیاک گیمز
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  • سبک: اکشن ماجراجویی

مایلز روی پل در بازی Spider-Man Miles Morales

گیمزبیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

فکر نمی‌کنم که پلی استیشن در تاریخ عرضه خود بازی روز عرضه‌ای بهتر از Spider-Man: Miles Morales داشته باشد. قطعا پلی استیشن 5 به واسطه‌ی این بازی، قطعا Knack و Killzone را از پیش روی برداشته است.

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

من با این دید به‌سراغ بازی رفتم که یک داستان فرعی را تجربه خواهد کرد، اما Spider-Man: Miles Morales بیشتر از سطح توقع من ظاهر شد.

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

هیچ زمان بارگذاری وجود ندارد و ری تریسینگ در این بازی زیبا است. نسخه پلی استیشن 5 بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از نظر فنی یک دستاورد بسیار خوب به حساب می‌آید. ازاین‌رو بهترین گزینه برای تجربه، نسخه پلی استیشن 5 است، اگر امکانش را دارید. نحوه پرتاب ظهر و مکانیسم آن به واسطه کنترلر دوال‌سنس بسیار حس خوبی را ارائه می‌دهد. البته منظورم این نیست که نسخه نسل هشتم Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تجربه‌ی خوبی را ارائه نمی‌دهد. بازی Marvel's Spider-Man سال ۲۰۱۸ از نظر بصری تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه داد و این نسخه هم همانند قبل است. در نسخه نسل هشتم نقل مکان‌ها در مدت زمان کوتاهی و ازطریق سوار شدن مترو انجام می‌شود و از نظر بصری هم شاید همانند نسخه نسل نهمی خود نباشد، اما همچنان زیبا و چشم‌نواز است.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales شاید از نظر محتویات همانند نسخه سال ۲۰۱۸ نباشد، اما به‌خوبی یک داستان زیبا در جهان مرد عنکبوتی را روایت می‌کند. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را می‌توان یک دنباله‌ی جذاب دانست که به‌خوبی پایه و اساس نسخه پیشین در بخش‌هایی نظیر مبارزات و دشمنان را بهبود بخشیده است. همچنین شاهد یک داستان درگیر کننده با محوریت مایلز مورالز هستیم و این بازی، گزینه‌ی خوبی برای خرید پلی استیشن 5 است. از دیگر ویژگی‌های خوب بازی هم می‌توان‌به صداگذاری و استفاده از دسته پلی استیشن 5 اشاره کرد. مهم نیست کدام یک از نسخه‌‌های بازی را تجربه می‌کنید، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales روی هر دو کنسول جذاب است. 

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

هوشمندانه، اما بخش مختصری از زندگی ابرقهرمانی مایلز مورالز را ارائه می‌دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده