نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۶

کنسول پلی استیشن 5 در روز عرضه تنها به‌شکل آنلاین قابل تهیه است

شرکت سونی اعلام کرد که خریداری کنسول پلی استیشن 5 در روز عرضه تنها به‌شکل آنلاین امکان‌پذیر است و نمی‌توان آن را از فروشگاه‌ها تهیه کرد. 

اگر قصد تهیه‌ی کنسول پلی استیشن 5 در روز عرضه را داشته باشید، نمی‌توانید آن را در فروشگاه‌ها خریداری کنید. کنسول نسل بعدی شرکت سونی در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) در ایالات متحده‌ی آمریکا و در تاریخ ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) در اروپا عرضه می‌شود، اما براساس اعلام سونی هیچ کنسولی در روز عرضه در مغازه‌ها در دسترس نخواهد بود، بنابراین فکر اطراق در بیرون خرده‌فروشی‌های محله‌ی خود در نیمه‌شب را به کلی از سرتان بیرون کنید!

این بدان معنا است که برای تهیه‌ی کنسول پلی استیشن 5 در روز عرضه باید آن را به‌شکل آنلاین سفارش دهید و نمی‌توانید برای خریداری آن به نزدیک‌ترین فروشگاه محل سکونت خود مراجعه کنید. البته همه‌ی این‌ها به‌خاطر شیوع ویروس کوید-۱۹ است. سونی نمی‌خواهد که مردم برای تهیه‌ی کنسول نسل بعدی در مکان‌های عمومی جمع شوند. بدیهی است که انجام چنین کاری همه‌ی افراد از جمله کارکنان خرده‌فروشی‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

اگر پیش از انتشار این اطلاعیه موفق به پیش‌خرید کنسول پلی استیشن 5 از یکی از خرده‌فروشی‌های محلی شدید، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چرا که سونی می‌گوید کنسول شما در زمان مقرر به دست شما می‌رسد و تنها باید جزئیات بیشتر را از فروشگاه خود بپرسید. متأسفانه اگر هنوز اقدام به پیش‌خرید کنسول پلی استیشن 5 نکرده‌اید، باید زمان بیشتری را برای تهیه‌ی آن منتظر بمانید؛ زیرا تقریباً موجودی همه‌ی فروشگاه‌ها به اتمام رسیده است.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده