نویسنده: مشتاق لقایی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۷

زمان بندی رویداد Awesome Games Done Quick سال ۲۰۲۱

با اعلام سایت Eurogamer، رویداد Awesome Games Done Quick در ژانویه ۲۰۲۱ (دی ماه ۹۹) به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مراسم Summer Games Done Quick به خاطر ویروس کرونا آنلاین برگزار شد؛ مراسم Awsome Games Done Quick هم حدود دو ماه دیگر به همین صورت برگزار خواهد شد. در این مراسم شاهد بازی‌هایی مثل Hades و Sekiro: Shadows Die Twice خواهیم بود. همچنین مشخصات ویژه برای اجرای بازی‌ها عنوان خواهد شد؛ برای مثال در showcase بازی Beat Saber، اسپیدران‌ها باید روی سخت‌ترین حالت بازی کنند.

نسخه کامل بازی Hades  سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) منتشر شد که بعد از آن برای اولین اولین‌بار در فهرست بازی‌های رویداد GDQ قرار گرفته است. در فهرست بازی‌های این مراسم بازی‌های کلاسیک زیادی دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به Metroid و Zelda اشاره کرد. البته اتفاقات عجیب و غریبی هم در این مراسم وجود خواهد داشت که در نوع خود می‌تواند جالب باشد؛ برای مثال، PeekingBoo یک اسپیدرانر است، بازی Celeste  را کاملا با D-Pad انجام خواهد داد. این در حالی است که در اجرایی دیگر یک ساعت تمام را صرف انجام بازی Zelda the Wand of Gamelon به همراه صحنه‌های حذف شده آن خواهد کرد؛ این بازی در زمان خود به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

یک بخش از مراسم AGDQ به بازی  Super Mario Bros. 35 اختصاص دارد؛ درواقع AGDQ  تنها مراسمی است که همزمان با انتشار این بازی خواهد بود. این مراسم شامل یک showcase match و یک battle showcase برای حالت battle royale بازی Mario Bros می‌شود. در فهرست بازی‌های مراسم بازی‌های دیگری مثل Sekiro: Shadows Die Twice ،Yooka-Laylee and the Impossible Lair ،Divinity: Original Sin 2 DE ،Tony Hawk's Pro Skater 1+2 و خیلی بازی‌های دیگر دیده می‌شود.

مراسم AGDQ با هدف هدف جمع‌آوری پول برای انجمن پیشگیری از سرطان، از ۳ ژانویه (۱۴ دی) شروع می‌شود و تا ۱۰ ژانویه (۲۱ دی) ادامه دارد و فهرست کامل این مراسم شامل ۱۷۰ اجرا، می‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده