نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

بازی Hellpoint در سال ۲۰۲۱ به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس راه می‌یابد

استودیوی کریدل گیمز اعلام کرد که بازی Hellpoint در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز قرار می‌گیرد.

بازی Hellpoint استودیوی کریدل گیمز که برای توسعه‌ی آن از بازی‌های Dark Souls الهام گرفته شده است، در زمان عرضه با استقبال باشکوهی مواجه نشد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار بازی، سازندگان Hellpoint اعلام کردند که این بازی در سال ۲۰۲۱ به کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/سری اس راه خواهد یافت. همچنین ارتقاء به نسخه‌های نسل بعدی برای دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان رایگان خواهد بود.

همه‌ی کنسول‌های نسل بعدی امکان بارگذاری بسیار سریع‌تر بازی‌ها را برای بازیکنان فراهم می‌کنند. بااین‌حال، در کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس دو حالت Performance (کارایی) و Quality (کیفیت) در دسترس خواهد بود. اولین حالت نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با وضوح 4K پویا و دومین حالت نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 4K پویا را ارائه می‌کند. هنوز تنظیمات کنسول ایکس باکس سری اس مشخص نشده است.

قطعاً با قابلیت Backwards Compatibility می‌توان نسخه‌های نسل فعلی بازی‌ها را در کنسول‌های نسل آینده تجربه کرد که گزینه‌ای برای آزادسازی نرخ فریم را درکنار عملکرد بهتر بازی‌ها ارائه می‌کند. به نظر نمی‌رسد که این قابلیت به خوبی ارتقاهای مختص نسل بعدی بازی‌ها باشد، اما به بهبود عملکرد آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد. بازی Hellpoint درحال‌حاضر در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است و در آینده برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده