// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۲

Days Gone روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

استودیو Bend سونی اعلام کرد که بازی Days Gone همزمان با رزولوشن 4K پویا و به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه در PS5 اجرا می‌شود. همچنین فایل‌های ذخیره‌ی بازیکن هم قابل انتقال از PS4 به پلی استیشن 5 هستند.

پس از آن که استودیو سانتا مونیکا اعلام کرد که بازی God of War روی پلی استیشن 5 سونی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، حالا استودیو Bend هم خبری مشابه را برای طرفداران بازی Days Gone منتشر کرده است. «دیز گان» که در عین دریافت نکردن بررسی‌های بسیار مثبت و لایق توجه فروش زیادی را تجربه کرد، روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K متغیر و فریم ریت ۶۰ اجرا می‌شود. تازه تمام Saveهای گیمر در بازی Days Gone نیز به‌سادگی از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 انتقال پیدا می‌کنند.

استودیو Bend در این رابطه می‌نویسد: «چه در حال تجربه‌ی بازی Days Gone برای بار نخست هستید و چه مشغول تکمیل آن در حالت نیوگیم پلاس شده‌اید، به‌زودی می‌توانید حس‌وحال راندن با موتورسیکلت در جاده‌های درهم‌شکسته را جذاب‌تر کنید. روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K پویا و فریم ریت ۶۰، سطح تجربه‌ی خود از دیز گان را بالا ببرید».

کنسول پلی استیشن 5 سونی در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه می‌شود و مدل‌های کاملا دیجیتالی و استاندارد (دیسک‌خور) آن به ترتیب ۴۰۰ و ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده