نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۵

موتور بازی Call of Duty: Warzone تغییر نخواهد کرد

بازی Call of Duty: Warzone باوجود دریافت محتوا از Call of Duty Black Ops Cold War از موتور بازی‌سازی جدیدی استفاده نخواهد کرد.

بازی Call of Duty Black Ops Cold War با موتور بازی‌سازی جدیدی ساخته شده است اما بازی Call of Duty: Warzone برای پردازش محتویاتی که از Cold War دریافت می‌کند، میزبان یک موتور بازی‌سازی جدید نخواهد بود. اخیرا ShutterMunster، یکی از سرپرستان تیم هنری اکتویژین در فروم ResetEra در پاسخ به یک رشته کامنت درباره آینده بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone چنین نوشته است: «برای Warzone‌ خبری از تغییر موتور نخواهد بود.»

بازی Call of Duty Black Ops Cold War روی موتور جدیدی اجرا می‌شود اما به نظر Warzone روی موتور جدید منتقل نخواهد شد؛ آن هم در حالیکه این بازی قرار است میزبان سلاح، اپراتور و بسته‌های مختلفی از سوی Call of Duty Black Ops Cold War باشد، این اتفاق به‌عنوان بخشی از سیستم کراس-فرانچایز مجموعه Call of Duty رخ می‌دهد.

سرباز بازی Call of Duty: Black Ops Cold War شرکت اکتیویژن

تغییر ندادن موتور بازی یعنی اینکه تجربه بازی Warzone مشابه با گذشته خواهد بود، حتی در صورتی که ابزار جنگی بازی به کمک آپدیت‌ها دستخوش تغییرات گسترده‌ای شوند؛ البته تجهیزاتی که به تم مدرن وارفر مزین بودند همچنان در دسترس بازیکنان خواهند بود. به همین ترتیب ممکن است خو گرفتن به تجربه همزمان Black Ops Cold War و Warzone کمی زمان‌بر باشد.

بعضی از کاربران در رشته کامنت مذکور راجع به اینکه آیا با وجود جابه‌جا شدن بین دو موتور مختلف، سلاح‌های Black Ops Cold War در Warzone عملکردی متناسب خواهند داشت یا خبر، ابراز نگرانی کرده‌اند. به احتمال بسیار زیاد در آینده اخبار بیشتری در این‌باره به‌دست خواهد رسید. 

در دیگر اخبار مربوطه، اکتیویژن مدتی پیش همزمان با شروع فصل ششم بازی Call of Duty: Warzone حساب حدود ۲۰ هزار کاربر متقلب را مسدود کرد. اکتیویژن همچنین رسما اعلام کرده است که بازی Cold War از حالت زامبی بهره خواهد برد. شما می‌توانید بررسی بازی Call of Duty Warzone را در زومجی بخوانید. مطلبی که میثم خلیل‌زاده در آن راجع به بازی مذکور چنین نوشته است:

«بازی رایگان Call of Duty Warzone با ارائه نقشه‌ای عظیم و ویژگی‌های خلاقانه مانند بازگشت به بازی بعد یک رقابت تن به تن، شرایطی را فراهم کرده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ای مهیج از یک بازی بتل رویال را داشته باشند. بااین‌حال، تنوع پایین سلاح‌های روی زمین، برتری نسبی برخی بازیکنان به‌دلیل حضور لودآوت دراپ‌ها و خسته کننده بودن حالت پلاندر، باعث شده تا انتظار تغییراتی را از اینفینتی وارد در به‌روزرسانی‌های آینده داشته باشیم.»


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده