نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۸

بازی Guild Wars 2 با تأخیر به استیم راه می‌یابد

استودیوی آرنانت با انتشار پستی اعلام کرد که بازی Guild Wars 2 با تأخیر در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی چندنفره‌ی آنلاین Guild Wars 2 به این زودی‌ها به استیم راه نخواهد یافت. توسعه‌دهنگان Guild Wars 2 در استودیوی آرنانت با انتشار پستی در وب‌سایت بازی اعلام کردند که آن‌ها تصمیم گرفتند که «انتشار نسخه‌ی استیم را فعلاً به حالت تعلیق» در بیاورند. استودیوی آرنانت می‌گوید که تمام تمرکز خود را روی توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی End of Dragons معطوف کرده است. این بسته‌ی الحاقی در ماه مارس ۲۰۲۰ معرفی شد و برای انشار در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است، اما زمان دقیق عرضه‌ی آن مشخص نیست.

استودیوی آرنانت همچنین اظهار داشت که با نهایت سرعت روی یک پایان حماسی برای Icebrood Saga کار می‌کند که به‌خوبی پایان داستان‌های Living World پیشین عمل کند. بازی Guild War 2 یکی از بازی‌های آنلاین چندنفره‌ای است که پس از گذشت سال‌های طولانی از زمان انتشار در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد. بازی Star Wars: The Old Republic شرکت الکترونیک آرتز در ماه دسامبر سال ۲۰۱۱ منتشر شد و در جولای ۲۰۲۰ به استیم راه یافت. بازی RuneScape استودیوی Jagex نیز نمونه‌ی دیگری است که در ماه اکتبر امسال شاهد انتشارش در استیم بودیم. افزون‌بر این، بازی Old School RuneScape نیز در تاریخ دیگری به این پلتفرم راه خواهد یافت.

استیم در سال ۲۰۲۰ میلادی به‌دلیل شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا به رکورد جدیدی در زمینه‌ی تعداد کاربران فعال دست یافت. در ماه آوریل این سرویس ۲۴.۵ میلیون کاربر همزمان داشت که با در نظر گرفتن رکورد ۲۰ میلیونی ماه قبل از آن واقعاْ شگفت‌انگیز است. این رکورد در نتیجه‌ی دستور «در خانه بمانید» حاصل شد که مردم سراسر جهان را در خانه حبس کرد و فرصت بیشتری را برای مراجعه به استیم و تجربه‌ی بازی‌ها در اختیار آن‌ها قرار داد.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده