// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۹

حمله وایکینگ‌ها در تبلیغ تلویزیونی جدید Assassin’s Creed Valhalla

در تبلیغ تلویزیونی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد حمله‌ی دریایی وایکینگ‌ها به سرکردگی شخصیت Eivor به سرزمین‌های دیگر هستیم.

با انتشار قسمت بعدی یکی از مجموعه‌ بازی‌های اکشن و قدیمی یوبیسافت، یعنی اساسینز کرید تنها یک هفته فاصله داریم. بازی Assassin’s Creed Valhalla جدیدترین نسخه‌ از این مجموعه بعد از دنباله‌ی تحسین‌شده‌ی Odyssey در سال ۲۰۱۸ است. در این بازی قرار است در نقش وایکینگ‌ها ظاهر شویم و در آستانه عرضه‌ی این بازی مهم، به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت به تبلیغ و بازاریابی بازی سرعت داده و آن را گسترده‌تر کرده است.

در چندروز اخیر یوبیسافت تریلرهای متعددی از بازی منتشر کرده است که یکی از آن‌ها به‌نوعی به اسطوره‌شناسی نورس می‌پردازد، گرچه در پایان بیشتر راجع‌به مردمان نورس و وایکینگ‌ها بود. همچنین یک تبلیغ تلویزیونی سینماتیک پخش شد که در آن کمی به‌طرز عجیبی از شخصیت اصلی بازی استفاده شده بود. برای تماشای تمام این ویدیو‌ها و موارد بیشتر می‌توانید به‌ صفحه‌ی یوبیسافت در یوتیوب مراجعه کنید. حال آن‌ها به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی منتشر کرده‌اند که بیشتر به یک تبلیغ سنتی می‌ماند. در این ویدیو از تصاویر تریلرهای قبلی دوباره استفاده شده، اما درهرصورت، به‌نظر می‌رسد احتمالا آن‌هایی که این تریلر‌ها را زیرورو می‌کنند تا مورد جدیدی از آن کشف کنند، در این تبلیغ جدید نیز نکته‌ی ریزی پیدا خواهند کرد. شما می‌توانید این ویدیو را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی اساسین کرید والهالا در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) روی پلتفرم‌های گوگل Stadia، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس سری اس/ ایکس و در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) روی پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.    


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده