// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۸

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به صورت انحصاری فقط روی پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد

استودیو اینسامنیاک گیمز تایید کرد که بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به‌صورت انحصاری فقط برای پلی اسیتشن 5 منتشر خواهد شد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که در اواخر خرداد ماه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در طی رویداد PS5 Future of Gaming معرفی شد. ما اخبار زیادی راجع به قدرت SSD پلی استیشن 5 شنیده‌ایم و یکی از بهترین نمایش‌هایی که توانست قدرت واقعی این کنسول را در بخش‌های مختلف به‌خوبی نمایش دهد، جدیدترین ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart بود.

بااین‌حال باتوجه‌به اینکه سونی نسبت به پشتیبانی از پلی استیشن 4 برای زمان پیش رو متعهد است و با انتشار بازی‌هایی مانند Marvel's Spider-Man: Miles Morales و Horizon Forbidden West به‌صورت بین نسلی قصد دارد دارندگان پلی استیشن 4 را نیز راضی نگه دارد، تعدادی از طرفداران فکر کرده‌اند که آیا بازی Ratchet and Clank: Rift Apart نیز طبق این الگو برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد یا خیر. همان‌طور که حدس زده‌اید پاسخ این سؤال خیر است و استودیو اینسامنیاک گیمز نیز در توییتر این پاسخ را تایید کرد.

هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی مورد انتظار Ratchet & Clank: Rift Apart اعلام نشده است اما ما می‌دانیم که این بازی در همان پنجره‌‌ی زمانی عرضه‌ی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که این بازی در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه شود. جالب است بدانید که زمانی‌که این بازی منتشر شود، گزینه‌ی نمایش به‌صورت 4K و 60 فریم بر ثانیه را برای بازیکنان در دسترس قرار خواهد داد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده