نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹

انتشار نسخه Early Access بازی Everspace 2 به تعویق افتاد

استودیوی راکفیش گیمز از تأخیر نسخه‌ی Early Access بازی Everspace 2 برای جلوگیری از رقابت با بازی Cyberpunk 2077 خبر داد.

صرف‌نظر از اینکه شما چه احساسی  نسبت به تأخیر دوباره‌ی بازی Cyberpunk 2077 استودیوی CD Projekt RED دارید، تأثیر این تعویق روی انتشار سایر بازی‌ها واقعاً باورنکردنی است. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی راکفیش گیمز که انتشار نسخه‌ی Early Access بازی Everspace 2 را برای جلوگیری از رقابت با بازی سایبرپانک 2077 به دسامبر سال ۲۰۲۰ موکول کرده بود، باری دیگر از تأخیر عرضه‌ی آن تا ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی یا بهمن ۱۳۹۹) خبر داد.

توسعه‌دهنده‌ی بازی Everspace 2 در کیک‌استارتر اعلام کرد: «بیایید فوراً جا را برای سایبرپانک بزرگ باز کنیم: بازی Cyberpunk 2077 اخیراً تا تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) به تأخیر افتاد و این ضربه‌ی بسیار بزرگی به نسخه‌ی Early Access بازی Everspace 2 می‌زند که برای انتشار در اواسط دسامبر در نظر گرفته شده بود. نه‌تنها همه‌ی رسانه‌های سراسر جهان و خالقین محتوا کل فصل تعطیلات را به پوشش مطالب مرتبط با این بازی تریپل-ای بسیار مورد انتظار اختصاص می‌دهند، بلکه مخاطبان بازی Everspace 2 و سایبرپانک 2077 تا حد زیادی یکسان هستند.» استودیوی راکفیش گیمز در پیام دیگری به پی‌سی گیمر اظهار داشت: «ما می‌دانیم که طرفداران Everspace 2 از این بابت ناراحت خواهند شد، اما رقابت با یکی از برجسته‌ترین بازی‌های بسیار مورد انتظار تاریخ فکر خوبی نیست.»

کلیدهای بتای محدود بازی Everspace 2 در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ (۲ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس حامیانی قرار می‌گیرد که متعهد به پرداخت ۳۰ یورو یا بیشتر می‌شوند. زمانی‌که فاز Early Access آغاز شود، کلیدهای جدیدی به‌عنوان جایگزین کلیدهای پیشین ارائه می‌شود. تمایل به تعویق بازی‌ها برای جلوگیری از رقابت با بازی Cyberpunk 2077 مورد جدیدی نیست؛ زیرا استودیوی گرایندینگ گیر گیمز نیز اخیراً اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی بعدی بازی Path of Exile در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد تا بازیکنان مجبور به انتخاب بین آن‌ها نباشند. بازی Immortals: Fenyx Rising برای عرضه در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۹ (۳ دسامبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است و باید دید که آیا یوبیسافت هم به تأخیر آن تن می‌دهد یا جای هیچ‌گونه نگرانی در این‌باره نیست و این بازی همچنان در تاریخ مقرر به دست بازیکنان می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده