نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

بازی The Dark Pictures: House Of Ashes با تریلری معرفی شد؛ انتشار در سال ۲۰۲۱

تریلر کوتاه پس از تیتراژ پایانی بازی Little Hope نسخه‌ی بعدی مجموعه با نام House Of Ashes را معرفی می‌کند که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

مجموعه‌ی جاه‌طلبانه‌ی The Dark Pictures Anthology استودیوی سوپرمسیو گیمز از زمان معرفی پروژه‌ی قابل توجه و شگفت‌انگیزی بود. این مجموعه زمانی قرار بود از ۸ قسمت کوچک‌تر تشکیل شود که هر کدام محیط‌های متفاوتی را در برگیرد و ماجراهای کاراکترهای مختلفی را در دل روایتی دلهره‌آور دنبال کند. معلوم نیست که آیا هنوز برنامه‌ی انتشار ۸ نسخه بدون تغییر مانده است یا نه، اما نسخه‌ی دوم با نام The Dark Pictures: Little Hope اخیراً در دسترس بازیکنان قرار گرفت و حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیاتی از نسخه‌ی سوم منتشر شده است.

درست مانند بازی Little Hope که پس از تیتراژ پایانی بازی Man of Medan به آن اشاره شد، نسخه‌ی سوم نیز از همان روش برای رونمایی استفاده می‌کند. با اینکه این مورد در کانال‌های رسمی دیده نمی‌شود، اما تریلر نسخه‌ی سوم که با نام The Dark Pictures: House Of Ashes شناخته می‌شود، در دسترس قرار گرفته است. اطلاعاتی از داستان نسخه‌ی بعدی در دست نیست، ولی ظاهراً ماجراهای سربازانی را در یک مکان بیابانی، احتمالاً عراق دنبال می‌کند که خود را در غاری زیرزمینی مقابل نیروهای اهریمنی می‌یابند. همان‌طور که در تریلر می‌بینید، به پلتفرم‌های بازی اشاره نشده است، اما احتمالاً با اثری میان-نسلی طرف خواهیم بود که برای پلتفرم‌های نسل هشتم و نُهم منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات

بازی‌های Man of Medan و Little Hope درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است و بازی House of Ashes در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه می‌شود. بازی Little Hope به‌واسطه‌ی صداگذاری مناسب، استفاده‌ی بسیار خوب از جامپ‌اسکرها، پیشرفت فنی نسبت به بازی قبلی مجموعه و برخورداری بازی از ساختار داستان‌گویی یک‌پارچه در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ را دریافت کرد که در خلاصه‌ای از آن می‌خوانیم: «بازی انقدر به‌شکل پیاپی پتانسیل خود را هدر می‌دهد که درنهایت فقط می‌توان آن را به طرفدارهای پروپاقرص این سبک پیشنهاد داد. پس اگر عاشق ۵ ساعت ترسیدن پیاپی با جامپ‌اسکرها در دل داستانی آشنا برای مخاطبان سینمای وحشت هستید، از آن لذتی فراموش‌شدنی خواهید برد، ولی انتظار رسیدن آن به سطح خاصی از موفقیت یا جذابیت را نداشته باشید.» فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده