نویسنده: مشتاق لقایی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶

بازی MLB The Show 21 سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

استودیو San Deigo تولید بازی MLB The Show 21 را با انتشار یک پست در حساب توییتر این بازی تایید کرد.

همیشه همین موقع از سال استودیو سن‌دیگو با انتشار یک کاور  از بازی MLB The Show از تولید نسخه جدید این بازی خبر می‌دهد؛ اما استودیو سن‌دیگو امسال از این استراتژی استفاده نکرده است. این استودیو با انتشار یک پیام کوتاه و لوگوی نسخه جدید بازی در حساب توییتر این بازی، تایید کرد که MLB The Show 21 سال آینده منتشر خواهد شد؛ البته جزئیات دیگری درباره تولید این بازی نداده است. استودیو سن‌دیگو فقط اشاره کرد که سال آینده اطلاعات بیشتری درباره بازی ارائه خواهد داد و از طرفداران این بازی خواست فعلا منتظر محتوای جدیدی که برای نسخه فعلی بازی قرار است منتشر شود، باشند.

طبق توییت پیج رسمی بازی MLB The Show، به نظر می‌رسد که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا، اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره نسخه جدید این بازی دیرتر منتشر خواهد شد؛ البته ممکن است این موضوع دلیل دیگری هم داشته باشد. سال گذشته استودیو Major League Baseball قراردادی با شرکت سونی امضا کرد که به استودیو سن‌دیگو اجازه می‌داد همچنان روی بازی MLB The Show کار کند. البته بزرگ‌ترین تغییر در تولید بازی MLB The Show بعد از امضای این قرارداد، شروع تولید نسخه‌های جدید این بازی برای پلتفرم‌های دیگر هم تولید شود. این قرارداد مشخص کرد که نسخه‌های بعدی MLB The Show از سال آینده برای پلتفرم‌های دیگر هم منتشر خواهد شد. اگر این موضوع را در نظر بگیریم، احتمالا استودیو سن‌دیگو برنامه‌های بزرگ و پر سر و صدایی دارد و به همین دلیل فعلا جزئیات بیشتری درباره نسخه جدید بازی MLB The Show نداده است.

نکته مهمی که وجود دارد این است که با وجود تایید تولید بازی MLB The Show 21 توسط استودیو سن‌دیگو، هنوز معلوم نیست که این بازی برای کدام پلتفرم‌ها به غیر از پلی استیشن منتشر خواهد شد. شاید گفتن این مطلب که بازی MLB The Show 21 برای پلتفرم‌های دیگر هم منتشر خواهد شد، زود باشد اما احتمال آن خیلی زیاد است. امیدواریم که در ماه‌های آینده اخبار بیشتری درباره این بازی بشنویم.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده