نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

بازی God of War روی پلی استیشن 5 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

سانتامونیکا به‌صورت رسمی تایید کرد نسخه پلی استیشن 5 بازی God of War با نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود و بازیکنان به‌راحتی می‌توانند فایل‌های ذخیره خود را انتقال دهند.

سال‌های زیادی است که طرفداران سونی و کنسول پلی استیشن با شخصیت کریتوس و دنیای جذاب بازی خدای جنگ (God of War) پیوند عمیقی خورده‌اند. مجموعه‌ای که طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد و آخرین نسخه آن نیز در سال ۲۰۱۸ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 روانه بازار شد؛ اثری که بسیاری اعتقاد دارند یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم نیز به‌حساب می‌آید. 

در حالیکه طبق اعلام تیم سازنده سال آینده باید منتظر نسخه جدید این مجموعه این‌بار برای کنسول پلی استیشن 5 باشیم، اما ساعاتی پیش استودیوی سانتامونیکا و سونی خبر خوبی برای افرادی که منتظر تجربه بازی God of War 2018 روی کنسول پلی استیشن 5 هستند، اعلام کردند. براساس جدیدترین اخبار بازی، به‌لطف قابلیت Backward Compatibility بازی God of War روی کنسول نسل نهمی قرار است با نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا شود. البته باید توجه داشته باشید که تیم سازنده این امکان را نیز فراهم کرده تا افرادی که پیش‌از این بازی را روی PS4 تجربه کرده‌اند، به‌راحتی بتوانند فایل‌های ذخیره آن را به کنسول جدید خود نیز انتقال دهند. علاوه‌بر این نسخه، بازی God of War III Remastered روی PS5 نیز قابلیت انتقال فایل‌های ذخیره را برای گیمرها و علاقه‌مندان خود فراهم خواهد آورد. 

کاملا قابل پیش‌بینی بود که سونی و سانتامونیکا بازی God of War که به‌عنوان یکی از موفق‌ترین آثار نسل هشتم بود را با اعمال بهبودهایی برای کنسول پلی استیشن 5 نیز منتشر کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حتی سونی این بازی را در فهرست آثار موجود در سرویس The PlayStation Plus Collection خود قرار داده تا افراد بدون هزینه اضافی با کریتوس دوست‌‌داشتنی و داستان جذاب آن همراه شوند.

اگر شما هم بازی God of War را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و لحظات خاطره‌انگیز خود از این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده