// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸

با غیرفعال کردن حساب کاربری فیسبوک تمامی برنامه‌های خریداری شده آکیولس ریفت از بین می‌رود

با عرضه بازی آکیولس کوئست ۲ مشخص شده که اگر کاربران آکیولس حساب کاربری فیسبوک خود را غیرفعال کنند، تمامی خرید‌های آن‌ها از بین خواهد رفت.

چندی پیش هدست آکیولس کوئست ۲ روانه بازار شد و بحث‌های مختلفی را به خود اختصاص داد. بااین‌حال، به‌تازگی مورد جالب و جدیدی یافته شده است که می‌تواند برای کاربران آکیولس دردناک باشد. یکی از کاربران توییتر متوجه موضوعی شده که سایت UploadVR هم آن را تایید کرده است.

ظاهران آن دسته از کاربرانی که روی حساب کاربری آکیولس خود خریدهای مختلفی را انجام داده‌اند، نباید حساب کاربری فیسبوک خود را غیرفعال کنند. از آن‌جایی که حساب کاربری و خریدهای آکیولس شما به حساب کاربری فیسبوک متصل است (در صورت اتصال این دو حساب به یکدیگر)، اگر آن را پاک کنید، قادر به استفاده مجدد از خریدهای انجام شده نیستید. به‌عبارتی، حذف حساب کاربری فیسبوک باعث حذف تمامی خرید‌ها (برنامه و بازی) برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس کاربران می‌شود.

البته برای آکیولس کوئست ۲ یا هدست‌های اخیر که نیاز حتمی به اتصال حساب کاربری آکیولس به فیسبوک دارد، این مورد اتفاق می‌افتد. اگر از کاربران قدیمی هستید و هنوز حساب کاربری آکیولس خود را به فیسبوک متصل نکرده‌اید، نیازی نیست که نگران حذف شدن خریدهای خود باشید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

حذف اکانت فیسبوک و پاک شدن تمامی خریدهای آکیولس


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده