// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۶

ویدیو تبلیغاتی جدید بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز پخش شد

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales به‌زودی به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 سونی عرضه می‌شود و حالا اینسامنیاک گیمز ویدیو تبلیغاتی تازه‌ی آن را ارائه کرده است.

مایلز مورالز در ویدیو جدید پخش‌شده برای بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales به چت با پیتر پارکر می‌پردازد. این دو در ویدیو جدید از تجربه‌های اخیر خود به یکدیگر می‌گویند تا در آخر پارکر مثل همیشه نصایح خوبی را تحویل مایلز دهد. راستی این‌جا می‌توان تصویری از مری جین و پیتر پارکر را نیز مشاهده کرد؛ پیتر که همان‌گونه که می‌دانیم، زین‌پس در بازی Marvel's Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز چهره‌ای تازه و متفاوت با گذشته دارد. راستی این ویدیو هم نشان می‌دهد که چهره‌ی ام. جی. با نقش‌آفرینی لارا بیلی در جهان بازی تغییر نخواهد کرد. مدل چهره‌ی شخصیت مری جین واتسون در بازی شخصی نیست جز استفانی تیلور جونز و این حقیقت در آینده هم دچار تغییر نخواهد شد.

«هیچ راه درستی برای قهرمان بودن وجود ندارد». این جمله‌ی اصلی ویدیو جدید پخش‌شده برای بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales به شمار می‌آید و می‌توان انتظار داشت که به‌صورت کلی جنس ارتباط پیتر با مایلز در بازی پیش‌رو را هم نشان بدهد. زیرا احتمالا مایلز مورالز باید در این داستان جدید به شناخت کامل‌تری از خود برسد و تبلیغ به قهرمانی منحصر‌به‌فرد شود.

«اسپایدرمن: مایلز مورالز» تازه‌ترین بازی مرد عنکبوتی ساخته‌شده توسط استودیو اینسامنیاک گیمز است و در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده