// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۲

بازی Rainbow Six Siege به‌زودی به سرویس گیم پس اضافه می‌شود

مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی Rainbow Six Siege در روز پنج شنبه این هفته روی سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر خواهد شد.

به‌تازگی تصویری مرموز در صفحه‌ی توییتری ایکس باکس گیم پس منتشر شد که باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی احتمال اضافه شدن بازی Rainbow Six Siege به سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز مایکروسافت تایید کرد که یکی از بهترین شوترهای تاکتیکی و آنلاین حال حاضر، ساخته‌ی یوبیسافت قرار است به‌زودی در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان) روی سرویس استریم بازی این شرکت روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و اندروید عرضه شود.

بازی Rainbow Six Siege برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و آن‌موقع توانست نمرات متوسطی از منتقدان دریافت کند، اما به مرور و با افزودن اپراتورها، نقشه‌ها، گجت‌ها و حالت‌های بازی بیشتر و متنوع‌تر و همچنین بهبود مکانیک‌ها و تاکتیک‌های بازی موفق شده است که جایگاه خود را بین طرفداران سبک شوتر تاکتیکی تثبیت کند. این بازی که آخرین نسخه از مجموعه‌ی قدیمی Rainbow Six با محوریت جنگ‌های ضدتروریستی است، بازیکنان را در نبردی فوق‌العاده نفس‌گیر، پیچیده و کاملا تاکتیکی در دو تیم روبه‌روی یکدیگر قرار می‌دهد. برخلاف سبک شوترهای کژوال، هر قدمی که در این بازی برمی‌دارید یا هر سرکی که از کنار دیوار می‌کشید می‌تواند آخرین حرکت شما قبل از مردن باشد. همکاری تیمی، حرکت هوشمندانه در نقشه‌های بازی و واکنش‌های بسیار سریع نسبت به دشمنان رمز موفقیت در این بازی هستند.

خوشبختانه بازی Rainbow Six Siege بعد از شروعی نه‌چندان موفقیت‌آمیز توانست خود را در تمام جنبه‌های گیم‌پلی بهبود دهد و به‌طوری که تا به امروز بیش ۶۰ میلیون نفر در سراسر دنیا این بازی را روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان تجربه کرده‌اند. درهمین حین، سازندگان همچنان مشغول ساخت محتوای جدید هستند که به‌صورت ماهیانه برای بازی منتشر می‌شوند. بازی Rainbow Six Siege قرار است برای کنسول‌های نسل بعد نیز منتشر شود. همچنین بازیکنان می‌توانند حساب کاربری خود در این بازی را به‌طور کامل به کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتقل کنند.

بازی Rainbow Six Siege در تاریخ ۱ آبان روی سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‎‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده