نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲

تریلر تازه Mortal Kombat 11 نحوه مبارزه رین را نشان می‌دهد

استودیوی ندررلم تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 11 منتشر کرد که حرکات و نحوه‌ی مبارزه‌ی رین را به نمایش می‌گذارد.

بازی Mortal Kombat 11 موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است، بنابراین جای تعجبی ندارد که سازندگان با انتشار بسته‌های الحاقی گوناگون به پشتیبانی از آن می‌پردازند. بسته‌ی الحاقی بعدی این بازی مبارزه‌ای ماه آینده و درست در زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل نُهم از راه می‌رسد و چهره‌های آشنایی چون نینجای کلاسیک دیگری با نام رین را به بازی اضافه می‌کند. این بسته‌ی الحاقی شامل ملینا نیز می‌شود که بسیاری از طرفداران خواستار راه‌یابی آن به بازی بودند.

استودیوی ندررلم اخیراً رین، ملینا و جان رمبو را به‌عنوان مبارزان بسته‌ی «کامبت پک ۲» و نسخه‌ی آلتیمیت بازی Mortal Kombat 11 معرفی کرد. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این استودیو تریلر گیم‌پلی جدیدی از حرکات و نحوه‌ی مبارزه‌ی رین منتشر شده است که نبرد این کاراکتر را در آب‌وهوای مرطوب نشان می‌دهد. ما در این تریلر شاهد تعدادی از حرکات پایه، حرکت بی‌رحمانه و پُرزرق‌وبرق اکس-ری و ضربه‌ی فیتالیتی رین هستیم. این اولین‌باری است که پای این مبارز پس از مدت‌های طولانی به این بازی مبارزه‌ای باز می‌شود تا دوباره عدالت را برقرار کند. با اینکه در بازی Mortal Kombat X شاهد رین بودیم، اما این کاراکتر هرگز به یکی از کاراکترهای قابل بازی آن تبدیل نشد.

بازی مورتال کامبت 11 درحال‌حاضر در تمام پلتفرم‌های اصلی در دسترس است و نسخه‌ی آلتیمیت آن درکنار بسته‌ی «کامبت پک ۲» که شامل کاراکتر Rain است، در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰) علاوه‌بر پلتفرم‌های پیشین برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر می‌شود. شایان ذکر است که امکان پیش‌خرید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate و بسته‌ی Kombat Pack 2 از حالا برای بازیکنان فراهم شده است. شما می‌توانید تریلر تازه بازی مورتال کامبت ۱۱ را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده