نویسنده: مشتاق لقایی
// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۳

فایل‌های ذخیره Early Accsess بازی Baldur's Gate 3 به نسخه نهایی بازی منتقل نخواهد شد

سازنده بازی Baldur's Gate 3 اعلام کرده که بازیکنان نمی‌توانند فایل‌های ذخیره Early Access خود را به نسخه کامل بازی منتقل کنند.

استودیو لرین نسخه Early Access بازی Baldur's Gate 3 را هفته گذشته برای کامپیوتر و مک منتشر کرد. با اینکه نسخه Early Access بازی در نوع خود یک تجربه بزرگ و کامل است اما استودیو لرین اعلام کرده بازیکنانی که نسخه Early Access  را بازی می‌کنند نمی‌توانند فایل‌های ذخیره خود را به نسخه کامل بازی منتقل کنند و باید از اول بازی را تجربه کنند.

استودیو لرین در صفحه Steam Community بازی دروازه بالدور توضیح داد که فایل‌های ذخیره و پیشروی بازیکنان در نسخه Early Access در نهایت از بین خواهد رفت و نمی‌توان آنها را به نسخه نهایی بازی انتقال داد؛ با در نظر گرفتن به روز رسانی‌ها و تغییرات آینده نسخه Early Access بازی، منتقل نشدن فایل‌های ذخیره به نسخه کامل بازی، چیز خیلی عجیبی در طرح کلی Early Access یک بازی نیست. البته برای سازندگان یک بازی نقش آفرینی بزرگ مثل Baldur's Gate 3 مهم است که در زمان انتشار نسخه کامل بازی، بخواهند که بازیکنان از اول بازی را تجربه کنند و به شخصیت‌های سفارشی خود وابسته نشوند.

اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، با نسخه Early Access بازی بازیکنان می‌توانند کاملا آزادانه و بدون تردید وارد دنیای بازی شوند و چیزهایی را امتحان کنند که در حالت عادی آنها را تجربه نمی‌کنند. بهتر است که بازیکنان با این ذهنیت که این نسخه Early Access یک دمو افزایش یافته از بازی بوده، بازی را تجربه کنند و به این فکر نکنند که این نسخه یک تجربه کامل از این بازی است. بنابراین اگر می‌خواهید که یک جادوگر جهنمی بسازید که هرچیزی سر راهش قرار می گیرد را نابود کند یا یک Tiefling زیبا بسازید که چشمانش باعث هرج و مرج می شود، تجربه نسخه Early Access بازی دروازه بالدور 3 بهترین فرصت برای این کار است.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده