نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۵

تصاویر جدید Cyberpunk 2077 محیط‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد

سی دی پراجکت رد تصاویر جدیدی از محیط بازی Cyberpunk 2077 را در اکانت توییتر خود منتشر کرده که نمایی از نایت سیتی، سلاح‌ها و شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد.

درحالی که حالا حدود یک ماه با انتشار بازی Cyberpunk 2077 فاصله داریم، فرایند توسعه بازی مورد انتظار CD Projekt RED به پایان رسیده و خبر گُلد شدن این بازی نیز اخیراً اعلام شده است. بنابراین خوشبختانه اینبار دیگر تأخیری در کار نخواهد بود و این بازی نقش آفرینی و جهان باز به زمان انتشار از پیش تعیین شده خود خواهد رسید. سی‌دی پراجکت تاکنون دو بار زمان عرضه این بازی را به تعویق انداخته تا اینکه نهایتاً ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) برای انتشار آن تعیین شد. اما با نزدیک شدن به این تاریخ، اکانت رسمی Cyberpunk 2077 در توییتر اسکرین‌شات‌های جدیدی را از مناطق مختلف دنیای بازی منتشر کرده که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم داشت.

یکی از این موارد، نمای تاریکی از منطقه North Oak واقع در نزدیکی شهر نایت سیتی را به تصویر می‌کشد. در این عکس، می‌توان برج مخابراتی شهر را درست بالای علامت North Oaks مشاهده کرد. در سمت راست تصویر، بناهای ویژه شهر را در پس زمینه پرتوهای نور نئون که به سمت بالا تابیده می‌شوند مشاهده می‌کنیم. در سمت دیگر نیز اتوموبیل‌هایی را می‌بینیم که در حال عبور از خیابان‌های این کلانشهر دنیای بازی هستند.

نمایی از دنیای بازی Cyberpunk 2077

در تصویر دوم، یک نمای بسته و نزدیک از یکی از کاراکترهای دشمن را داریم که درحال درگیری با پروتاگونیست بازی است. به نظر می‌رسد که این تصویر از داخل یک ساختمان گرفته شده و باتوجه چراغ‌هایی که در بک‌گراند آن قرار دارند، احتمالاً متعلق به یکی از آسمان خراش‌های بلندی است که در قبلاً در تصاویر منتشر شده دیده‌ایم.

تصویری از مبارزات بازی Cyberpunk 2077

اما آخرین مورد از تصاویری که توسط سی‌دی پراجکت رد منتشر شده، یکی از سلاح‌های ویژه بازی را به تصویر کشیده که اگر قبلاً The Last of Us Part 2 را تجربه کرده باشید، باتوجه به رنگ بندی پس زمینه تصویر می‌توان گفت قرار است صحنه‌های اکشن و دیوانه‌واری را تماشا کنیم. کاراکتر دشمن که در مقابل پروتاگونیست بازی قرار گرفته، احتمالاً یکی از آدم کش‌های اجیر شده دنیای بازی است که آماده حمله با سلاح‌ها و تجهیزات آینده نگرانه خود به سمت V است. برش سر لوله سلاحی که در دست شخصیت حاضر در این تصویر دیده می‌شود، عجیب و غیر عادی بوده و باید دید که چه کاربردی در گان پلی بازی دارد. شخصیت اصلی بازی نیز آماده استفاده از تیغه‌های الکتریکی مخصوصی است که در بازوها و ساعد او تعبیه شده است.

نمایی از درگیری های دنیای بازی Cyberpunk 2077

به‌لطف سه اپیزود جداگانه‌ای که تحت عنوان برنامه Night City Wire از سوی توسعه‌دهندگان این بازی پخش شده، حالا اطلاعات زیادی از شهر نایت سیتی و گروه‌ها و باندهای فعال در آن به‌دست ما رسیده است. ضمن اینکه در یکی از این برنامه‌ها، نگاه مفصلی به سلاح‌ها و تجهیزات منحصربه‌فردی که در دنیای این بازی قرار گرفته داشتیم و از جمله این موارد می‌توان به Braindance اشاره کرد. اخیراً تاریخ پخش قسمت چهارم این برنامه نیز اعلام شده که ظاهراً روی نمایش وسایل نقلیه‌ی بازی تمرکز و ویدیوهای گیم‌پلی جدید تمرکز خواهد داشت.

Cyberpunk 2077 برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و پی سی برنامه‌ریزی شده است. این بازی از قابلیت ارتقاء برای کنسول‌های نسل جدید برخوردار بوده و بازیکنان می‌توانند نسخه نسل هشتمی خود را به‌صورت رایگان به PS5 و کنسول‌های جدید ایکس باکس ارتقاء دهند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده