نویسنده: مشتاق لقایی
// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

توضیح اد بون درباره دیر اضافه شدن شخصیت میلینا به بازی Mortal Kombat 11

اد بون، کارگردان بازی Mortal Kombat 11 در آخرین روز از لایو استریم کومیک کان در نیویورک جریان شخصیت ملینا را توضیح داد.

سری مورتال کامبت به‌لطف DLC‌های مختلفش، میزبان شخصیت‌های متعددی از آثار دیگر بوده است. در آخرین بازی از سری مورتال کامبت به اسم Mortal Kombat 11، شخصیت جان رمبو به همراه بسته Kombat Pack 2 و نسخه Ultimate به بازی اضافه خواهد شد؛ رمبو به شخصیت‌هایی مثل ترمیناتور، روبوکاپ (پلیس آهنی)، اسپاون و جوکر در این بازی ملحق می‌شود. البته برای بسیاری از بازیکنان، شخصیت‌های اصلی این بازی اهمیت بیشتری دارند و در این بین برای خیلی از طرفداران سؤال شده بود که چرا اضافه شدن شخصیت ملینا به بازی در این حد طولانی شده است؛ سوالی که اد بون اخیرا به آن جواب داده است.

اد بون در آخرین روز از لایو استریم نیویورک کامیک کان توضیحاتی در مورد ملینا داد که یکی از سه شخصیت کامبت پک ۲ بازی خواهد بود. به نظر می‌آید که نقش خاصی برای ملینا در داستان بازی در نظر گرفته نشده بود (در مجموعه مورتال کامبت، ملینا در پایان Mortal Kombat X می‌میرد) و سازندگان بازی به‌جای اینکه این شخصیت را بلافاصله به بازی اضافه کنند، تصمیم گرفتند که اول فضای مناسب آن را فراهم کنند. شور و شوق هواداران برای شخصیت ملینا خیلی زیاد بود و اد بون از این فرصت استفاده کرد تا ذهن آن‌ها را تا زمان انتشار خبر اضافه شدن ملینا به آخرین بازی از سری مورتال کامبت مشغول نگه دارد. اد بون درباره این جریان گفت:

«همان‌طور که می‌دانید ملینا جزو اولین شخصیت‌های دو بازی اول از سری مورتال کامبت بود. در آن بازی‌ها شخصیت‌های Sub-Zero و Scorpion حضور داشتند و در مقابل آن‌ها شخصیت‌های کیتانا و ملینا بودند. این چهار نفر سال‌ها در بازی مورتال کامبت دشمنان کلاسیک هم بودند و ما هم برای آن‌ها داستان نوشتیم و آن را ادامه دادیم. ما فقط به‌دلیل ایجاد شور و شوق برای شخصیت ملینا، تا الان صبر کردیم و او را به بازی اضافه نکردیم. البته فکر نمی کردیم که شور و شوق هواداران برای ملینا تا این حد زیاد باشد. هواداران بازی سال‌ها به ما فشار آوردند که می‌خواهند ملینا را دوباره ببینند. ما هم آمدن دوباره ملینا را به تأخیر انداختیم و می‌خواستیم که او بالاخره به بازی برگردد. بنابراین من هم شروع کردم به کمی شوخی کردن درباره این موضوع و اگر می‌دانستم که ملینا درنهایت به بازی اضافه نمی‌شود، این کار را نمی‌کردم. قرار بود که شخصیت ملینا را توسعه بدهیم و البته کمی هم روی آن کار کردیم. درنهایت تصمیم گرفتیم یک ویدیو منتشر کنیم و بازگشت ملینا را علنی کنیم. بعد از آن، چیزی که دیدیم انتظارات و شور و شوق هواداران بود که قبلا ابراز نکرده بودند.»

نسخه Ultimate بازی Mortal Kombat 11 به همراه بسته کامبت پک 2 که شامل شخصیت ملینا هم می‌شود در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) برای همه پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. کسانی که نسخه Ultimate را پیش خرید می‌کنند بازی Mortal Kombat 11 و تمام محتوای DLC قبلی را به همراه اسکین‌های جدید برای Noob Saibot، Liu Kang و Skarlet دریافت خواهند کرد. امکان ارتقا بازی به نسخه Ultimate و بسته کامبت پک 2 برای کسانی که بازی را از قبل خریداری کرده‌اند هم قابل دسترس خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده