// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۰

جمع آوری ۴۰۰ هزار دلار توسط بانجی در عرض یک هفته برای کمک به مردم نپال

با کمک جامعه‌ی آنلاین Destiny، بانجی توانست در عرض یک هفته برای کمک به مردم زلزله‌زده‌ی نپال ۴۰۰ هزار دلار پول جمع‌آوری کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هفته‌ی گذشته بانجی از لباس‌های مخصوصی با طرح بازی Destiny رونمایی کرد که برای کمک به زلزله زدگان نپال طراحی شده است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه بانجی با قیمت ۲۴.۹۹ دلار صاحب یکی از این پیراهن‌ها شوید. درآمد حاصله از فروش این لباس‌ها برای کمک به مردم زلزله‌زده‌ی نپال در نظر گرفته شده است. این مبلغ قرار است به یک سازمان که وظیفه کمک‌های درمانی به مردم فاجعه‌‌زده‌ی منطقه‌ی کاتماندو (پایتخت نپال) را دارد، اهدا شود.

بانجی متعهد شده بود تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت درآمد حاصله از فروش پیراهن‌ها را صرف این کار خیر کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت تا مبلغ بیشتری جمع‌آوری شود.

این اولین شرکت سازنده‌ی بازی‌های ویدئویی نیست که برای کمک به این مردم زلزله‌زده اقدام کرده‌ است. پیش از این نیز سازندگان بازی Far Cry 4 مبلغ ۱۰۰ هزار دلار را برای کمک به مردم نپال جمع‌آوری کرده بودند. نکته‌ قابل توجه این قضیه اینجاست که داستان این بازی در همین کشور نپال و رشته‌‌کوه‌های هیمالیا روایت می‌شد و شاید یکی از دلایل کمک یوبی‌سافت را می‌توان همین مسئله دانست.

همچنین استودیوی بانجی اعلام کرد که جدیدترین بسته الحاقی بازی Destiny با نام House of Wolves را در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد کرد.

بازی Destiny در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ (۱۸ شهریور ۱۳۹۳) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده