نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۱

هیرو Spectre برنده رأی‌گیری آرکینای The International 10 بازی Dota 2 شد

شرکت ولو بلافاصله پس از پایان زمان استفاده از بتل پَس مسابقات اینترنشنال ۱۰ بازی Dota 2 برنده‌ی رأی‌گیری آرکینای بعدی را اعلام کرد.

تنها یک ساعت پس از بسته شدن پرونده‌ی بتل پَس مسابقات اینترنشنال ۱۰ بازی Dota 2، شرکت ولو هیروی Spectre را به‌عنوان برنده‌ی رأی‌گیری آرکینای امسال معرفی کرد. شرکت Valve از چند سال پیش تصمیم گرفت تا بخش رأی‌گیری آرکینا را به بازی اضافه کند و از آن زمان کاربران بتل پَس هر هفته امکان رأی دادن به قهرمان محبوب خود را پیدا می‌کنند. رای‌گیری امسال نیز با انتشار بتل پَس مسابقات اینترنشنال ۱۰ آغاز شد و پس از سپری شدن چندین هفته، تعداد قهرمانان رفته رفته کاهش یافت تا اینکه در مرحله‌ی نیمه نهایی شاهد چهار هیروی Faceless Void ،Sniper ،Spectre و Witch Doctor بودیم. در این مرحله هیروی Faceless Void با کسب ۶۶.۲ درصد آراء بر هیروی Sniper غلبه کرد و هیروی Spectre با کسب ۵۵.۹ درصد آراء هیروی Witch Doctor را کنار زد. حالا بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت ولو از پیروزی هیروی Spectre بر Faceless Void در فینال با کسب ۵۲.۴ درصد آراء خبر داده است.

هیروهای Spectre و Faceless Void در رأی‌گیری آرکینای مسابقات اینترنشنال ۱۰

هیروهای Spectre و Faceless Void از محبوبیت بسیار زیادی نزد بازیکنان Dota 2 برخوردار هستند، بنابراین پیش‌بینی نتیجه‌ی این رأی‌گیری تقریباً غیرممکن بود. بیشتر طرفداران انتظار پیروزی اینوکر را در رأی‌گیری امسال داشتند، اما این هیرو مغلوب Witch Doctor شد و شانس راه‌یابی به فینال را از دست داد. با اینکه Faceless Void در این رأی‌گیری شکست خورد، اما احتمالاً در آینده شاهد آرکینای این هیرو نیز خواهیم بود؛ زیرا شرکت ولو پیش از این چنین کاری را کرده است. برای مثال، در رأی‌گیری آرکینای مسابقات اینترنشنال ۹ هیروی Ogre Mage توانست مقابل هیروی Windranger به پیروزی برسد، اما ولو بعداً تصمیم به ساخت یک آرکینا برای «ویندرنجر» گرفت. به‌هرشکل، باید منتظر بود و دید که آیا شرکت Valve رویه‌ی مشابهی را در پیش می‌گیرد یا برنامه‌های دیگری دارد.

تاریخ انتشار آرکینای هیروی Spectre هنوز اعلام نشده است و نمی‌دانیم که آرکینای تازه چه زمانی از راه می‌رسد. روز گذشته شرکت ولو درکنار اعلام نتیجه‌ی رأی‌گیری آرکینا اظهار داشت که هفته‌ی آینده سرویس Dota Plus میزبان محتوای جدیدی خواهد شد. براساس اعلام این شرکت بازیکنان می‌توانند انتظار به‌روزرسانی بخش Guild، فصل تازه‌ی دوتا پلاس و مکانیزم جدید تنظیم مجدد MMR را در آپدیت پیش‌رو داشته باشند. با اینکه شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا باعث تأخیر مسابقات اینترنشنال ۱۰ تا زمانی نامعلوم شد، اما روز گذشته مبلغ جایزه‌ی جمع‌آوری شده برای این تورنمنت سالانه از مرز ۴۰ میلیون دلار عبور کرد. بدون شک این دستاورد بزرگ به‌دلیل تمدید زمان انقضای بتل پَس و جوایز ارزشمندی آن حاصل شده است. همان‌طور که می‌دانید، امسال علاوه‌بر سه آرکینای جذاب، جوایز بی‌نظیری چون پرسونای هیروی آنتی-میج و تعداد زیادی آیتم ایمورتال در اختیار دارندگان بتل پَس The International 10 قرار گرفت.   


منبع ESTNN DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده