نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۳

ویروس کرونا باعث لغو نمایشگاه PAX Unplugged شد

نمایشگاه PAX Unplugged سال ۲۰۲۰ نیز بر اثر شیوع ویروس کرونا لغو شد و هیچ رویداد آنلاینی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

در اوایل سال ۲۰۲۰ شاهد لغو یا تعویق در برگزاری چندین رویداد مرتبط با بازی‌های ویدیویی بر اثر شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بودیم و حالا که شش ماه از این همه‌گیری می‌گذرد، تاثیرات آن کماکان روی صنعت بازی‌ها احساس می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نمایشگاه PAX Unplugged یا به عبارت بهتر برجسته‌ترین همایش بازی‌های رومیزی جهان به قربانی بعدی ویروس کرونا تبدیل شده است. روز گذشته وب‌سایت این نمایشگاه بیانیه‌ی جدیدی را منتشر کرد که از لغو رویداد سال جاری خبر می‌داد. در این بیانیه آمده بود که سال آینده دوباره شاهد پیگیری نمایشگاه مورد بحث خواهیم بود، اما زمانی برای برگزاری آن ارائه نشد.

باعنایت‌به اینکه ایمنی و سلامتی از اهمیت بالایی برخوردار است، متأسفانه نمایشگاه PAX Unplugged سال جاری را لغو می‌کنیم. نمایشگاه PAX Unplugged بعدی در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه PAX Unplugged رویداد آنلاینی نیز نخواهد داشت و دلیل اتخاذ این تصمیم اعلام نشده است. برگزارکنندگان نمایشگاه «مشغول بررسی روش‌هایی هستند که بتوان بازی‌ها و جامعه‌ی مشتاق برای برگزاری نمایشگاه را ارج نهاد». جزئیات بیشتر از زمان برگزاری لایو استریم‌ها، پنل‌ها و رویدادهای درنظر گرفته شده برای نمایشگاه PAX Unplugged در شبکه‌های اجتماعی و خبرنامه‌های این رویداد مخابره می‌شود، اما فعلاً هیچ یک از آن‌ها قابل مشاهده نیست.

با لغو نمایشگاه  PAX Unplugged امسال و در نظر گرفتن اینکه هیچ نشانه‌ای از نزولی شدن روند شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده‌ی آمریکا نیست، بلافاصله این سوال مطرح می‌شود که چه بر سر سایر رویدادهای PAX خواهد آمد. با اینکه تیم برگزاری این رویداد تنها جزئیات مربوط‌به لغو نمایشگاه سال جاری را به اطلاع طرفداران رسانده است، اما می‌گوید که «به‌محض امکان اطلاعات بیشتری را از سایر رویدادهای خود با شما به اشتراک می‌گذاریم». 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده