// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵

نویسنده‌ی Silent Hill: Shattered Memories دنباله‌ی معنوی این بازی را می‌سازد

سم بارلو، نویسنده‌ و طراح ارشد بازی Silent Hill: Shattered Memories، قصد دارد دنباله‌ای معنوی برای این بازی بسازد. ظاهرا او قرار است نقاط قوت بازی اصلی را بگیرد و در این دنباله گسترش دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سم بارلو در حال کار روی دنباله‌ی معنوی بازی Silent Hill: Shattered Memories است. او که طراح بازی است و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان طراح ارشد و نویسنده روی دنباله‌ی سایلنت هیل کار کرده بود، در دوران کاری خود جوایزی را از محافل ویدیو‌گیمی به دست آورده است. نکته‌ی جالب راجع‌به این دنباله این است که نه قرار است برای شرکت کونامی ساخته شود نه از آی‌پی مجموعه‌ی سایلنت هیل در آن استفاده شود. سم بارلو که بیشتر برای ساخت بازی‌های تحسین‌شده‌ای نظیر Her Story و Telling Lies شناخته شده است، در توییتر اعلام کرد که او سرگرم ساخت ادامه‌ای معنوی برای بازی سایلنت هیل شترد مموریز است. او در مصاحبه‌ای با IGN مشخص کرده که دقیقا به‌دنبال چه چیزی است.

او می‌گوید: «ما به‌دنبال ساخت بازی‌ای هستیم که می‌خواهد به این سؤال‌ها پاسخ دهد که «چه مواردی راجع‌به بازی Shattered Memories خاص بود؟» و اینکه «چقدر می‌توان این موارد خاص و بارز را هرچه بیشتر گسترش داد؟» و سپس بتوان تمام آن‌ها را در این دنباله پیاده‌سازی کرد. برای مثال مجموعه‌ی Fallout را درنظر بگیرید، که بازی Outer Worlds موفق شد نکات خاص فال‌اوت را قرض بگیرد و تا جایی که امکان داشت آن‌را گسترش بدهد. یا مثلا اتفاق مشابه‌ای دررابطه با بازی‌های Bloodstained و مجموعه‌ی محبوب و قدیمی کسلوینیا افتاد. پس متوجه می‌شوید که بحث درباره‌ی [وفادار ماندن به] برند سایلنت هیل یا شرکت کونامی نیست.»

بارلو در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که درس‌هایی که در جریان ساخت بازی‌های Her Story، Telling Lies و پروژه‌ی بازی‌سازی جدیدی خود یادگرفته را در این دنباله به‌کار می‌بندد و همچنین دوست دارد که این بازی تجربه‌ای سوم‌شخص باشد.

Silent Hill Shattered Memories

او درحال‌حاضر در حال کار روی پروژه‌ی جدیدی به‌نام Project A است که ربطی به دنباله‌ی معنوی Shattered Memories ندارد و بازی دیگری است. گرچه او تایید کرده که این پروژه‌ی جدید نیز قرار است تجربه‌ای ترسناک باشد. او همچنین خطاب به طرفداران گفت که اگر آن‌ها Project A را در فروشگاه‌های آنلاین در فهرست بازی‌هایی که دوست دارند در آینده بازی کنند (Wishlist) قرار دهند به‌نوعی انگار «برای دنباله‌ی معنوی Shattered Memories که به‌نام Project Door Peek هم شناخته می‌شود پیش‌پرداختی پرداخته باشند.»

بازی Silent Hill: Shattered Memories که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد روایتی دوباره بود از داستان نسخه‌ی اصلی سایلنت هیل. مانند نسخه‌ی اصلی این بازی ترسناک که برای کنسول پلی استیشن 1 عرضه شد، داستان شترد مموریز نیز حول شخصیت هری میسون می‌گشت که درجستجوی دخترش پا به شهر سایلنت هیل می‌گذارد. این بازی از المان‌های روان‌شناختی بهره می‌برد که باعث می‌شد تجربه‌ی عناصر‌های داستانی برای هر فرد متفاوت باشند. بعضی افراد ممکن است نسخه‌ی سال ۲۰۰۹ سایلنت هیل را جزو یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه بدانند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده