// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰

جیم رایان: ارزش بازی های انحصاری پلی استیشن 5 برای همگان واضح است

جیم رایان، مدیر اجرایی برند پلی استیشن در شرکت سونی گفت که گیمرها می‌فهمند چرا بازی‌های انحصاری AAA اصلی پلی استیشن 5 با قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهند شد. زیرا همه می‌دانند آثار PS Studios چه‌قدر ارزشمند هستند.

صحبت در رابطه با بازار کلی بازی‌های ویدیویی یا وضعیت دیگر کنسول‌ها آسان نیست. ولی فکر می‌کنم که ارزش پلی استیشن 5 و بازی‌های انحصاری آن برای گیمرها واضح باشد - جیم رایان

شرکت‌های اکتیویژن، تیک-تو و Gearbox اعلام کرده‌اند که در نسل ۹ کنسول‌های بازی‌های ویدیویی، ویدیوگیم‌های AAA خود را با قیمت ۷۰ دلار به بازار می‌فرستند. یکی دیگر از ناشرهای صنعت بازی‌سازی هم که دقیقا قیمت استاندارد آثار خود در نسل ۹ را برابر با ۷۰ دلار می‌داند، مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی (SIE) است. حتی عضو اصلی تیم تبلیغاتی برند ایکس باکس، به‌تازگی به صورت غیرمستقیم به سونی برای رساندن قیمت بازی‌های خود به ۷۰ دلار طعنه زد و اعلام کرد که ایکس باکس نه‌تنها بازی‌های انحصاری خود را روی ایکس باکس گیم پس قرار می‌دهد، بلکه فعلا برنامه‌ای برای فروش بازی‌های AAA اصلی با قیمت ۷۰ دلار ندارد.

جیم رایان که قبلا هم گفته بود بازی‌های انحصاری اصلی پلی استیشن به مراتب بزرگ‌تر و ارزشمندتر از آن هستند که بخواهند از همان روز عرضه روی یک سرویس اشتراکی مثل گیم پس قرار بگیرند، اکنون نیز هیچ شکی نسبت به قیمت‌گذاری ۷۰ دلاری آثار اصلی PS Studios ندارد. او در این رابطه می‌گوید: «ما در سال‌های اخیر و تا همین امروز، طرفداران را با عرضه‌ی بهترین بازی‌های انحصاری موجود در بازار، هیجان‌زده کرده‌ایم. در نسل ۹ هم ما به‌دنبال ارائه‌ی بازی‌هایی هستیم که واقعا قدرت نسل جدید را به رخ می‌کشند. ما باز هم می‌خواهیم بهترین انحصاری‌های بازار را تقدیم شما کنیم».

مدل دیسک خور و دیجیتالی پلی استیشن 5

بازی‌های انحصاری فرست-پارتی پلی استیشن 5 سونی، باتوجه‌به کمیت و کیفیت محتوای خود برچسب قیمت ۵۰، ۶۰ یا ۷۰ دلاری را دریافت خواهند کرد

مدیر اجرایی پلی استیشن باور دارد که PS5 تجربه‌هایی را تحویل گیمرها می‌دهد که آن‌ها را میخکوب خواهند کرد. فهرست بازی‌های انحصاری روز عرضه‌ی پلی استیشن 5 سونی که توسط خود SIE منتشر می‌شوند، به شرح زیر است.

  • Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  • Demon’s Souls
  • Destruction AllStars
  • Sackboy: A Big Adventure
  • Astro's Playroom

بازی‌های انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 در روز عرضه که توسط شرکت‌های دیگر منتشر می‌شوند:

  • Godfall
  • The Pathless
  • Bugsnax


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده