نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۹

تاریخ پخش قسمت چهارم برنامه Night City Wire بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد

برنامه‌ی Night City Wire بعدی بازی Cyberpunk 2077 روی نمایش وسایل نقلیه‌ی بازی تمرکز دارد و شامل ویدیوهای گیم‌پلی جدیدی خواهد بود.

با اینکه مراحل تولید بازی Cyberpunk 2077 رسماً پایان یافته است و این بازی اکشن نقش‌آفرینی در آبان امسال به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه می‌یابد، اما این بدان معنا نیست که کار استودیوی سی‌دی پراجکت رد برای نمایش بخش‌های گوناگون آن به اتمام رسیده است. بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی CD Projekt Red اخیراً با انتشار توییتی از پخش قسمت بعدی برنامه‌ی Night City Wire بازی سایبرپانک 2077 در هفته‌ی آینده خبر داد. این استریم رأس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه‌ی پنج‌شنبه ۲۴ مهر (۱۵ اکتبر) پخش خواهد شد و وسایل نقلیه‌ی موجود در دنیای بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد. استودیوی سی‌دی پراجکت وعده‌ی انتشار اطلاعیه‌ها و ویدیوهای گیم‌پلی بیشتری را نیز داده است.

توییت استودیوی CD Projekt Red: چهارمین قسمت برنامه‌ی Night City Wire بازی Cyberpunk 2077 رأس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه‌ی پنج‌شنبه ۲۴ مهر از راه می‌رسد. این‌بار ما به ویژگی‌ها، صداها و ظاهر وسایل نقلیه‌ی بازی سایپرپانک 2077 خواهیم پرداخت. طبق معمول، شما می‌توانید انتظار ویدیوهای گیم‌پلی تازه، اطلاعیه‌ها و موارد بیشتری را نیز داشته باشید.

شایان ذکر است که استودیوی سی‌دی پراجکت از این برنامه به‌عنوان آخرین قسمت برنامه‌ی Night City Wire یاد نمی‌کند، بنابراین می‌توان انتظار پخش قسمت دیگری از آن را پیش از عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 داشته باشیم. اگر این موضوع صحت داشته باشد، احتمالاً در قسمت چهارم این برنامه اطلاعات بیشتری از آن به گوش‌مان خواهد رسید. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و در آینده شاهد عرضه‌ی نسخه‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و استیدیا آن نیز خواهیم بود. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده