// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۹

سونی سیستم تروفی های پلی استیشن را به‌روزرسانی کرد

شرکت ژاپنی سونی اعلام کرد که در آستانه‌ی ورود به نسل ۹ با پلی استیشن 5، تروفی‌ها از برخی جهات به‌روزرسانی می‌شوند تا بیش‌ازپیش بازیکنان را به سوی تجربه‌ی بازی‌ها بکشانند.

منتظر افزایش ناگهانی سطح اکانت خود در پلی استیشن نتورک باشید. زیرا سونی می‌خواهد امتیازات انواع‌واقسام تروفی‌ها را که قبلا حداقل ۱ و حداکثر ۱۰۰ بودند، به ۱ تا ۹۹۹ برساند. مثلا اگر اکنون اکانت گیمر باتوجه‌به تروفی‌های کسب‌کرده در سطح ۱۲ باشد، با این تغییر ناگهان به سطح ۲۰۰ می‌رسد. این تغییرات تا ۲۴ ساعت آتی روی همه‌ی اکانت‌های پلی استیشن اعمال می‌شوند. راستی همان‌گونه که از قبل هم حدس زده بودیم، با رفتن به پلی استیشن 5، شما تمام تروفی‌های کسب‌کرده روی کنسول‌های قبلی سونی را داخل اکانت خود می‌بینید و در سیستمی یک‌پارچه، مشغول افزایش آن‌ها با تجربه‌ی بازی‌های جدید روی پلی استیشن 5 می‌شوید.

سونی باور دارد که سیستم جدید تروفی‌ها، به بازیکن امتیازات منصفانه‌تری می‌دهد و با افزایش تنوع امتیازی تروفی‌ها، بیش‌ازپیش از گیمر پذیرایی می‌کند. در این سیستم جدید، گیمر تروفی‌های کم‌امتیازتر را به سرعت به‌دست می‌آورد و این‌گونه خود به خود دعوت به تلاش برای کسب تروفی‌های سخت‌تر می‌شود. تازه اکنون تروفی‌های پلاتینیوم امتیاز ۹۹۹ را دارند و تاثیر بسیار زیادی روی پیشرفت سطح اکانت شما می‌گذارند. پس جنگیدن برای کسب آن‌ها، هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسد.

میزان امتیازات بازیکن با سیستم جدید تروفی های پلی استیشن سونی

تروفی های مختلف در بازی های متفاوت عرضه شده برای پلی استیشن 5 سونی

در این سیستم جدید مخاطبان با ۱۰ نوع تروفی روبه‌رو هستند که در چهار گروه برنز، نقره، طلا و پلاتینیوم طبقه‌بندی شدند. همچنین بازی‌سازها نیز حالا تسلط بیشتری روی تعیین امتیاز هر تروفی دارند و این‌گونه گیمر احساس می‌کند که برای دریافت دو تروفی هم‌امتیاز مشابه، تلاش‌های بسیار متفاوتی داشته است. سونی می‌خواهد در این سیستم جدید، هر تروفی واقعا در حد و اندازه‌ی تلاش گیمر برای انجام کاری به‌خصوص در بازی، به او پاداش بدهد.

عرضه‌ی پلی استیشن 5 در جهان از تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) آغاز می‌شود. فراموش نکنید که شرکت ژاپنی به‌تازگی ویدیو رسمی نمایش پلی استیشن 5 و قطعات داخلی آن را نیز تقدیم گیمرها کرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده