// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Genshin Impact روی پلتفرم موبایل نزدیک به ۲۰ میلیون بار دانلود شده است

دنیل احمد در جریان گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده که میزان درآمد Genshin Impact روی موبایل ۵۰ میلیون دلار بوده است. 

هفته گذشته بود که بازی Genshin Impact به رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلتفرم موبایل قرار گرفت. نکته جالب این است که در مدت زمان بسیار کوتاهی Genshin Impact توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و حال مشخص شده که روی پلتفرم موبایل عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش گذاشته است.

حساب کاربری توییتر App Annie اعلام کرده که بازی Genshin Impact در چهار روز اول عرضه خود ۱۷ میلیون بار روی گوشی‌های اندروید و آیفون دانلود شده است. عملکرد این بازی و میزان دانلود آن که نزدیک به رقم ۲۰ میلیون است، دستاورد خوبی برای استودیو چینی MiHoYo، سازنده گنشین ایمپکت، به حساب می‌آید. احتمال می‌رود تابه‌امروز میزان دانلود این بازی از ۲۰ میلیون هم عبور کرده باشد. همچنین بد نیست اشاره کنم که قبل از عرضه، بیش از ۲۰ میلیون کاربر برای تجربه‌ی Genshin Impact، پیش‌ ثبت نام بازی را انجام داده بودند.

دراین‌میان سؤال پیش می‌آید که میزان دانلود انجام شده، از نظر مالی چقدر سودرسانی داشته است؟ دنیل احمد، تحلیل‌گر Niko Partners، در مصاحبه اخیر خود با IGN اعلام کرده که درآمد حاصل از Genshin Impact روی موبایل تقریبا ۵۰ میلیون دلار بوده است. دنیل احمد دراین‌باره می‌گوید: «نه فقط برای چین، بلکه برای یک آی‌پی اورجینال دستاورد بسیار بزرگی به حساب می‌آید.» همچنین احمد در ادامه صحبت‌های خود افزود که Genshin Impact بزرگ‌ترین عرضه در میان بازی‌های چینی در کشور چین از سوی MiHoYo را به خود اختصاص داده است.

Genshin Impact با اینکه از نظر مکانیسم و ظاهر شباهت‌هایی به The Legend of Zelda: Breath of the Wild دارد، اما توانسته است مخاطبان خود را هم پیدا کند و تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Genshin Impact را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده