// دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۴

نقشه کامل بازی Cyberpunk 2077 و کارت پستال‌های نسخه فیزیکی فاش شدند

نسخه فیزیکی Cyberpunk 2077 دارای نقشه کامل بازی به همراه تعدادی کارت پستال است که به‌تازگی تصاویر آن‌ها فاش شده است.

یکی از موارد جالب نسخه فیزیکی بازی The Witcher 3، این بود که سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، نقشه بازی را هم در بسته‌بندی بازی قرار داده بود تا کاربران بتوانند محیط‌ها را بهتر مشاهده کنند و نگاهی کلی به جهان ویچر داشته باشند.

ظاهرا سی دی پراجکت رد برای بازی Cyberpunk 2077 هم این نوع بسته‌بندی را درنظر گرفته است. به‌تازگی تصویری از نقشه فیزیکی بازی سایبرپانک 2077 فاش شده است که شهر نایت سیتی را به‌ نمایش می‌گذارد. در مقایسه با ویچر 3 نایت سیتی کوچک‌تر است و بازیکنان به‌خوبی می‌توانند نگاهی به نام محیط‌های بازی داشته باشند.

درکنار نقشه بازی، تصویر سه کارت پستال هم فاش شده که به‌نظر می‌رسد جزو بسته‌بندی فیزیکی بازی هستند. تابه‌امروز صحبت‌های مختلفی حول بازی سایبرپانک 2077 در ابعاد مختلف و مقایسه آن با The Witcher 3 انجام شده است. مارتی جانکرز، کانسپت آرتیست ارشد سایبرپانک 2077، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود «شهر، هسته اصلی بازی Cyberpunk 2077 است. ما با یک دید کلی به نقشه بازی نگاه کردیم و سپس وارد جزئیات شدیم و آن‌ها را تکمیل کردیم تا به کوچک‌ترین جزئیات موجود در بازی برسیم. ما یک برنامه‌ریز شهری در تیم خود داریم و همین مورد کمک کرد تا لایه‌های شهری را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که حس‌وحال واقع‌گرایانه‌ای داشته باشند.»

با این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که Cyberpunk 2077 در زمان عرضه چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد و نایت سیتی به چه شکل کاربران را سرگرم می‌کند. سایبرپانک 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه می‌شود.

کارت پستال‌های نسخه فیزیکی Cyberpunk 2077

تصویر فاش شده از نقشه Cyberpunk 2077


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده