// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فهرست بازی های ایکس باکس لایو گلد برای ماه اکتبر ۲۰۲۰ اعلام شد

بازی Maid of Sker و بازی Slayaway Camp: Butcher’s Cut برای ایکس‌باکس وان درکنار دو بازی متعلق به نسل‌های ۶ و ۷ که به کمک قابلیت Backward compatibility اجرا می‌شوند، چهار بازی رایگان سرویس گلد هستند.

مطابق اخبار بازی ما می‌دانیم که بازی Costume Quest که در اصل برای ایکس‌باکس 360 عرضه شد، درکنار بازی Sphinx and the Cursed Mummy که یکی از بازی‌های اولین کنسول ایکس‌باکس بود، این ماه جزو بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد است. همچنین بازی Maid of Sker، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی و بازی Slayaway Camp: Butcher’s Cut، محصول سال ۲۰۱۷ هم در فهرست بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد در ماه سپتامبر قرار دارند. مایکروسافت می‌گوید که این ۴ بازی در مجموع ارزشی معادل ۷۱.۹۶ دلار دارند و شانس کسب ۳۰۰۰ گیم‌اسکور را به گیمر می‌دهند.

از آن‌جایی که اکثر گیمرها هیچ‌کدام از این بازی‌ها را نمی‌شناسند، می‌توانید با دیدن ویدیو رسمی پخش‌شده از سوی ایکس‌باکس کمی با آن‌ها آشنا شوید. راستی فراموش نکنید که اگر مشترک سرویس ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت هستید، خود به خود مشترک ایکس‌باکس لایو گلد هم به حساب می‌آیید و این بازی‌ها را به رایگان دریافت می‌کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان بازی Slayaway Camp: Butcher’s Cut آن را اثری الهام‌گرفته از محصولات ترسناک دهه‌ی ۸۰ میلادی می‌دانند که پرشده از پازل‌های گوناگون است. بازی Maid of Sker هم گیمر را مقابل اعضای یک فرقه‌ی ترسناک قرار می‌دهد که فقط با مخفی‌کاری می‌توان از دست آن‌ها فرار کرد.

این وسط اگر به مصر باستان و اسطوره‌شناسی‌های آن علاقه دارید، مشغول استفاده از قدرت‌های زیاد خود در بازی Sphinx and the Cursed Mummy شوید. راستی گیمرهایی که به جمع‌آوری منابع، افزایش توانایی‌های خود و جنگیدن با شیطان در هالووین عشق می‌ورزند، شاید بخواهند بازی Costume Quest را تجربه کنند.

نظر شما چیست؟ آیا بازی‌های رایگان جدید ایکس‌باکس لایو گلد توانستند نظر شما را به خود جلب کنند؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده