// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷

زمان انتشار حالت Surrival بازی COD: Modern Warfare برای PC و Xbox One اعلام شد

حالت سروایول Call of Duty: Modern Warfare که از زمان عرضه در انحصار پلی‌استیشن 4 بود، به‌زودی روی پلتفرم‌های دیگر هم در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare سال گذشته عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را به خود جذب کند. بااین‌حال طی قرار داد همکاری میان سونی و اکتیویژن (Activision)، اعلام شده بود که مدرن وارفر دارای یک حالت به نام سروایول است که به مدت یک سال، در انحصار کاربران پلی‌استیشن 4 خواهد بود. 

حال یک سال گذشته است و اکتیویژن، زمان انتشار حالت سروایول برای کاربران کامپیوتر و ایکس‌باکس وان بازی COD: Modern Warfare را اعلام کرده است. کاربران پلتفرم‌های ذکر شده از تاریخ ۱۰ مهر ماه (یک اکتبر) می‌توانند به‌تجربه‌ی حالت سروایول درکنار دوستان خود بپردازند. در جریان حالت سروایول، بازیکنان در تیم‌های چهارنفره باید درمقابل موج‌های مختلفی از دشمنان زنده بمانند. هرقدر که بیشتر زنده بمانید و به موج‌های بالاتر برسید، جدا از سختشدن بازی، در انتها امتیاز بهتری را هم کسب خواهید کرد.

در ادامه می‌توانید فضای مورد نیاز Compatibility Pack (پک دسترسی برای بخش چندنفره و Survival Ops) و همچنین Survival Pack (برای دسترسی به حالت Survival) را مشاهده کنند. دراین‌میان اشاره کنم که فصل جدید کالاف دیوتی: مدرن وارفر هم از روز ۱۰ مهر ماه آغاز می‌شود.

  • فضای مورد نیاز Compatibility Pack برای پلی‌استیشن 4: ۷.۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز Survival Pack برای پلی‌استیشن 4: ۵.۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز Compatibility Pack برای ایکس‌باکس وان: هشت گیگابایت 
  • فضای مورد نیاز Survival Pack برای ایکس‌باکس وان: ۵.۹ گیگابایت


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده