// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۹

تصاویر جدید از DualSense وجود نماد‌های حک‌شده برند پلی استیشن روی آن را تایید می‌کند

تصاویر جدیدی از کنترلر پلی‌استیشن 5 فاش شده که نشان می‌دهد روی این کنترلر نقش‌های ریزی از ضربدر، مربع، مثلث و دایره حک شده است.

در ماه ژوییه امسال (خرداد-تیر) تصاویری در اینترنت پخش شده بود که نشان می‌داد روی سطح کنسول نسل بعد سونی و متعلقات آن الگوی‌های ظریفی به‌‌صورت نامحسوس و ماهرانه از نماد پلی‌استیشن (ضربدر-مربع-مثلث-دایره) حک شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، این موضوع با انتشار تصاویری نزدیک از دسته پلی‌ استیشن 5 توسط شرکتی به‌نام Evzen به‌صورت رسمی تایید شده است. این شرکت آرژانتینی که در زمینه‌ی بهبود و شخصی‌سازی کنترلر کنسول‌ها تخصص دارد، اخیرا در صفحه‌ی اینستاگرام خود این تصاویر را منتشر کرده است.

زمانی‌ که تصاویر اصلی این کنترلر با همان نقش‌و‌نگار‌های ریز به بیرون درز کرد، مقایسه‌ای دقیق بین تصاویر تبلیغی قدیمی کنترلر PS5 با تصاویر جدید و اصلی صورت گرفت ولی به‌خاطر اینکه این حکاکی‌ها به‌صورت رسمی از طرف سونی تایید نشده بود، این تصاویر تنها به دید یک شایعه به آن نگاه شد. حالا باتوجه‌به پست اینستاگرامی شرکت Evzen روشن شده که این خبر راجع به کنترلر دوال‌سنس حقیقت داشته است.

کنترلر DualSense با نقش‌و‌نگارهای ریز نماد پلی استیشن

به‌نظر می‌رسد که نماد‌های پلی‌استیشن قرار است سطح بزرگی از کنترلر PS5 (سطح سفیدرنگ) را بپوشانند و براساس خبری که در ماه ژوییه منتشر شد، احتمالا سطح خود کنسول و دوربین پلی‌استیشن 5 هم از این ویژگی برخوردار هستند. این نقش‌ونگار‌های ریز نماد پلی‌استیشن می‌تواند ظرافت خاصی به کنسول نسل بعد سونی ببخشد و آن را نزد طرفداران کمی ویژه‌تر کند.

کنترل دوال‌سنس همراه کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد و قرار است جانشین دسته پلی‌استیشن 4 یعنی DualShock 4 شود. همچنین شایعه شده است که این کنترلر احتمالا می‌تواند کاربر را ازطریق نحوه‌ی نگه داشتن آن در دست تشخیص دهد. سونی روی قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد DualSense مانند داشتن تریگر‎‌های حساس‌تر، داشتن حسگر‌های لمسی و غیره مانور زیادی داده و ویدیو‌هایی را کاملا به این ویژگی‌ها اختصاص داده است.

همچنین تایید شده که بازی‌های پلی‌‎استیشن 5 را فقط می‌شود با کنترلر دوال‌سنس تجربه کرد تا به‌گفته‌ی سونی، کاربر تجربه‌ای کامل‌تر و واقعی‌تری از بازی‌های نسل بعد داشته باشد. همچنین این انحصارگرایی گیمر‌های کم‌توان و معلول را کمی نگران کرده است.

کنسول پلی‌استیشن 5 در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه خواهد شد.

حالا نوبت شما کاربران زومجی است که بگویید آیا از شنیدن خبر بودن نقش‌و‌نگار‌های ظریف روی کنترلر DualSense راضی هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده