نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۳

پری‌لود فصل ششم Call of Duty Modern Warfare و Warzone در PS4 آغاز شد

سونی با انتشار توییتی از آغاز پری‌لود فصل ششم Call of Duty Modern Warfare و Warzone برای کاربران پلی‌استیشن 4 خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امکان دانلود محتوای فصل ششم بازی‌های Call of Duty Modern Warfare و Call of Duty: Warzone در فاصله‌ی یک روز مانده تا انتشار آن برای کاربران پلی‌استیشن 4 فراهم شده است. سونی با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که دارندگان پلی‌استیشن 4 درست مثل فصل گذشته می‌توانند پیش از انتشار به‌روزرسانی بزرگ بعدی به‌سراغ دانلود و نصب آن بروند و خود را برای تجربه‌ی محتویات تازه آماده کنند. بازیکنان پس از اتمام دانلود بسته‌ی به‌روزرسانی جدید می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی پیشین بازی بپردازند و به محض اینکه فصل ششم آن فردا در تاریخ ۸ مهر (۲۹ سپتامبر) در دسترس قرار گرفت، به سراغ تجربه‌اش بروند.

بسته‌های به‌روزرسانی سنگین این بازی باعث ایجاد بحث‌های بسیاری شده است و براین‌اساس پری‌لود آپدیت‌ها دست کم منجر به کاهش زمان انتظار تجربه‌ی محتویات تازه برای برخی از بازیکنان می‌شود. به‌روزرسانی فصل ۶ حجمی معادل ۲۰ گیگابایت دارد و از این نظر چندان بازیکنان را به دردسر نمی‌اندازد. این همچنان حجم زیادی برای یک بسته‌ی به‌روزرسانی به‌حساب می‌آید، اما حداقل با یک هیولای ۳۵+ گیگابایتی دیگر طرف نیستیم. درضمن همانند فصل گذشته، کاربران کامپیوتر و ایکس‌باکس وان باید تا زمان عرضه‌ی به‌روزرسانی برای دانلود و نصب آن منتظر بمانند.

پیش از این و طبق برنامه‌ی زمانبندی اکتیویژن، محتویات تازه رأس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در دسترس بازیکنان قرار می‌گرفت و تصور بر این است که فصل ششم نیز از الگوی مشابهی پیروی کند. در فصل ششم بازی Call of Duty: Modern Warfare Season فرح و نیکولای «نبرد را به زیرزمین می‌کشانند» و ظاهراً شاهد راه‌یابی یک سیستم تازه با نام Metro نیز به Call of Duty: Warzone خواهیم بود. بازی کالاف دیوتی: وارزون به‌واسطه‌ی وجود عناصر گیم‌پلی مختلف نظیر فروشگاه برای یافتن تجهیزات بهتر، نقشه‌ی بزرگ با امکان تجربه‌ی بازی به شیوه‌های متنوع و وجود حالت Gulag در بررسی زومجی نمره‌ی ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

بازی Call of Duty Warzone با ارائه‌ی نقشه‌ای عظیم و ویژگی‌های خلاقانه مانند بازگشت به بازی بَعد یک رقابت تَن‌به‌تَن، شرایطی را فراهم کرده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ای مهیج از یک بازی بتل رویال را داشته باشند. بااین‌حال، تنوع پایین سلاح‌های روی زمین، برتری نسبی برخی بازیکنان و خسته‌کننده بودن حالت پلاندر، باعث شده است تا انتظار تغییراتی را در به‌روزرسانی‌های آینده داشته باشیم.

شما می‌توانید تریلر سینمایی فصل ششم بازی Call of Duty Modern Warfare و بازی Call of Duty: Warzone را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده