// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲

وب‌سایت بازی Final Fantasy XVI اواخر ماه اکتبر راه‌اندازی می‌شود

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده‌ی بازی فاینال فانتزی ۱۶ درباره‌ی راه‌اندازی وب‌سایت و انتشار تریلر این بازی در رویداد PS5 Showcase می‌گوید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy XVI، نائوکی یوشیدا، در خلال برنامه‌ی Yoshi-P Sanpo در مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۰ گفت: «شرکت اسکوئر انیکس در اواخر ماه میلادی اکتبر (اوایل آبان) وب‌سایتی برای این بازی راه‌اندازی می‌کند که اطلاعاتی راجع‌به دنیا و شخصیت‌های بازی در آن موجود خواهد بود.»

یوشیدا همچنین درباره تریلر معرفی بازی در رویداد PS5 Showcase گفت: «من نمی‌خواستم که این تریلر فقط شامل کات‌سین‌های از ‌پیش‌ رندر شده باشد. می‌خواستم از منابعی که داریم استفاده کنم و کمی از گیم‌پلی بازی را در حالت Real-Time نشان دهم. زمان‌بندی آن صحنه‌ها نیاز به کار بیشتری داشت و ما هنوز بازی را برای نمایش بهینه نکرده بودیم؛ در نتیجه زمان بیشتری نیاز داشتیم تا این تریلر را برای مراسم آماده کنیم. اگر یک تریلر از پیش رندر شده پخش می‌کردیم، طرفداران [به شوخی] می‌گفتند: «دیگر تا سال ۲۰۳۵ خبری از بازی نمی‌شود!» این نوع نظرات خصوصا از طرف طرفداران آمریکایی زیاد به‌گوش می‌رسد. به خاطر همین موضوع می‌خواستیم صحنه‌هایی از خود بازی با همان گرافیک را در تریلر نمایش دهیم. گرچه نکات مهم و کلیدی بازی را در این تریلر نمایش ندادیم و هروقت بازی کامل‌تر شد، آن‌ها را با طرفداران به اشتراک خواهیم گذاشت.»

یوشیدا در حال حاضر مشغول توسعه‌ی بازی فاینال فانتزی ۱۶ است و طبق صحبت‌هایی که قبلا کرده بود اطلاعات مهم دیگری از بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

بازی Final Fantasy XVI به‌طور اختصاصی برای کنسول پلی ‌استیشن 5 در حال ساخت است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی فاینال فانتزی ۱۶ و تریلر آن چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده