نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵

بسته الحاقی ورجیل به نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان Devil May Cry 5 راه می‌یابد

شرکت کپکام اعلام کرد که بازیکنان در نسخه‌های پایه‌ی بازی Devil May Cry 5 در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم قادر به تجربه‌ی ورجیل خواهند بود.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت کپکام اعلام کرد که ورجیل بوسیله‌ی یک بسته‌ی الحاقی به نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی اکشن ماجراجویی Devil May Cry 5 راه خواهد یافت. هفته‌ی گذشته و زمانی‌که شاهد معرفی نسخه‌ی اسپشال بازی Devil May Cry 5 در رویداد PS5 Showcase بودیم، برادر دانته به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی تازه معرفی شد. نسخه‌ی ویژه‌ی بازی با ویژگی‌های جدیدی از جمله پشتیبانی از قابلیت Ray Tracing (رهگیری پرتو)، صدای سه بُعدی پیشرفته، حالت توربو و حالت Legendary Dark Knight همراه است، اما بدون شک برجسته‌ترین ویژگی آن را می‌توان راه‌یابی ورجیل به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی به آن دانست.

تا‌ به امروز امکان بازی با ورجیل در نسخه‌های استاندارد برای بازیکنان کنسول‌های نسل فعلی تایید نشده بود، اما مت واکر و هیدئاکی ایتسونو، تهیه‌کننده و کارگردان بازی Devil May Cry 5 اخیراً اعلام کردند که کاراکتر ورجیل ازطریق یک بسته‌ی الحاقی ویژه به نسخه‌ی پایه‌ی بازی در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان راه پیدا می‌کند. بسیاری از به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های نسخه‌ی اسپشال به‌دلیل محدودیت‌های فنی در PS4 و Xbox One قابل ارائه نخواهند بود، اما حداقل در بازی پایه می‌توان از تجربه‌ی ورجیل، این شمشیرباز پُرانگیزه لذت برد. براساس اعلام سازندگان، در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری از حرکات و فنون مبارزه‌ی ورجیل در بازی منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Vergil مشخص نیست، اما بازی Devil May Cry 5 Special Edition در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برای ایکس ‌باکس سری ایکس و در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلی‌ استیشن 5 عرضه می‌شود، بنابراین می‌توان انتظار راه‌یابی ورجیل به بازی در آن حول‌وحوش را داشت. بازی Devil May Cry 5 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی داستانی تاثیر‌گذار و جذاب، روایت عالی داستان از دید شخصیت‌های مختلف، گیم‌پلی عالی، تنوع بسیار خوب اسلحه‌ و فنون مبارزه‌ی دانته، موسیقی متن عالی، طراحی بسیار خوب محیط‌های بازی و گرافیک چشم‌نواز با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را به‌دست آورد که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده