// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

Demon's Souls روی PS5 با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا نمی‌شود

دیجیتال فاندری با بررسی تریلر گیم ‌پلی Demon's Souls متوجه شده که این بازی با رزولوشن 1440p و فریم ریت ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

نسخه بازسازی شده Demon's Souls را می‌توان یکی از بازی‌های با کیفیت از نظر بصری دانست که تریلر گیم‌پلی آن در رویداد شهریور ماه پلی‌استیشن 5 به‌نمایش درآمد. باوجود جلوه‌های بصری با کیفیت، این سؤال وجود دارد که آیا دیمنز سولز با استاندارد نسل بعد، رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ فریم برثانیه، اجرا می‌شود؟

دیجیتال فاندری به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در جریان آن به بررسی این موضوع در تریلر گیم‌پلی Demon's Souls پرداخته است. در جریان توضیحات و بررسی دیجیتال فاندری، مشخص شده که Demon's Souls با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا نمی‌شود، بلکه بازیکنان با رزولوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم برثانیه آن را تجربه می‌کنند. همچنین در ادامه ویدیو، شاهد مقایسه‌هایی میان نسخه اصلی و نسخه ریمیک درکنار اعمال و تغییرات بازی به‌واسطه‌ی ری تریسینگ هستیم.

دیجیتال فاندری معتقد است که رزولوشن 1440p و ۶۰ فریم برثانیه، مربوط‌به حالت Performance می‌شود و احتمالا تیم سازنده از یک حالت Visual هم استفاده کرده و در جریان آن بازیکنان با رزولوشن 4K و ۳۰ فریم برثانیه، قادر به تجربه Demon's Souls خواهند بود. بااین‌حال، در نظر داشته باشید که موارد ذکر شده، مربوط‌به نسخه قبل عرضه و دمو بازی است. امکان دارد در روز عرضه شاهد عملکرد متفاوتی باشیم. همچنین باید منتظر بمانیم و ببینیم که سایر انحصاری‌های پلی‌استیشن 5، در زمان عرضه یا پس از آن، با چه رزولوشن و نرخ فریمی اجرا می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Demon's Souls همزمان با عرضه پلی‌استیشن 5 در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۲ نوامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در زیر هم می‌توانید تحلیل دیجیتال فاندری از تریلر گیم‌پلی Demon's Souls را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده