// شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵

فورتنایت اسکین شخصیت مجموعه فیلم‌ های Blade را دریافت کرد

اسکین شخصیت نیمه‌خون‌آشام مارول به سیزن Nexus Wars فورتنایت اضافه شد.

بعد از اینکه چند روز پیش حساب رسمی توییتری مارول با انتشار توییتی از یک سری اموجی‌های نه‌چندان رازآلود از انتشار قریب‌الوقوع شخصیت Blade از سری فیلم‌هایی با همین نام در بازی Fortnite خبر داده بود، حالا طبق جدیدترین اخبار بازی به‌طور رسمی اعلام شده که شکارچی خون‌آشام و خونسرد دنیای مارول به بازی فورتنایت آمده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این کاراکتر یا در واقع اسکین قابل خرید، بخشی از سیزن جدید Nexus Wars فورتنایت با تم مارول است. اسکینِ بلید دارای حرکات و تجهیزات مخصوص به خود نیز هست که شامل یک گلایدر زیبا و براق و یک Emote (ابراز احساسات) مخصوص است. این Emote لگد چرخشی معروف شخصیت بلید را در پایان فیلم قسمت اول مجموعه با نقش‌آفرینی Wesley Snipes بازسازی می‌کند.

اسکین Blade / بلید در بازی فورتنایت

در این سیزن فورتنایت، قبلا اسکین شخصیت‌های وولورین و دکتر دووم به بازی آمده بودند و ملحق شدن شخصیت بلید که یک Daywalker است (دی‌واکر به نیمه‌خون‌آشامی گفته می‌شود که برخلاف دیگر خون‌آشام‌ها، توانایی بودن زیر نور خورشید را دارد زیرا دورگه است) به این گروه باعث تشکیل یک تیم قدرتمند کمیک‌بوکی می‌شود. شاید مارول شخصیت‌های دیگری مانند پانیشر و گوست‌رایدر را تا آخر این سیزن برای فورتنایت عرضه کنند تا Nexus Wars تکمیل شود.

پک بلید با ۲۳۰۰ وی‌باکس (پول درون بازی) قابل خریداری است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده