// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

فروش بازی NieR: Automata از ۴.۸۵ میلیون نسخه عبور کرد

در جریان استریم اسکوئر انیکس در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۰، اعلام شد که فروش دیجیتالی NieR: Automata و نسخه‌ فیزیکی ارسال شده به خرده‌فروشی‌ها بیش از ۴.۸۵ میلیون نسخه است.

بازی NieR: Automata در سال ۲۰۱۷ برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 عرضه شد. این بازی روایت‌گر داستان آینده‌ای بود که انسان‌ها در حال نابودی هستند و برای شروع یک زندگی تازه، به ماه مهاجرت کرده‌اند. این در حالی است که بیگانگان و اندرویدها وارد زمین شده‌اند. دراین‌بازی بازیکن هدایت 2B ،9S و A2 را برعهده می‌گیرند که به‌دنبال نابودی ماشین‌ها و سایر اندرویدهای یاغی و همچنین شناخت بیشتر خودشان هستند.

در جریان لایو استریم اسکوئر انیکس در روز گذشته در جریان روز اول رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۰، اعضای تیم سازنده NieR: Automata اعلام کردند که فروش نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی این بازی (نسخه‌های فرستاده شده به خرده‌فروشی‌ها) از ۴.۸۵ میلیون نسخه عبور کرده است. این در حالی است که آخرین آمار خبر از فروش ۴.۵ میلیون نسخه‌ای بازی در ماه مارس را می‌داد. 

بازی NieR: Automata هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است و کاربران به مناسبت تخفیف‌های اسکوئر انیکس می‌توانند این بازی را با پنجاه درصد تخفیف خریداری کنند. همچنین نسخه Yorha Edition بازی هم در دسترس قرار گرفته است که شامل تمامی بسته الحاقی‌های NieR: Automata می‌شود. اشاره کنم که بسته الحاقی‌های بازی، آیتم‌های تزئینی هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا NieR: Automata را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده