// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Super Mario 3D All-Stars در هفته اول انتشار

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان و هفته منتهی به ۳۱ شهریور ماه، بازی Super Mario 3D All-Stars در هفته اول انتشار خود توانست صدر جدول را از آن خود کند.

جدول فروش هفتگی بریتانیا را می‌توان یکی از مهم‌ترین مقیاس‌ها برای موفقیت یک بازی از نظر تجاری دانست. در چندهفته گذشته بازی Marvel's Avengers توانست صدر جدول را از آن خود کند، اما با عرضه Super Mario 3D All-Stars، صدرنشینی اونجرز پایان یافت.

ثور در حال ضربه زدن به دشمنان با چکش خود در Marvel

در هفته منتهی به ۳۱ شهریور ماه، بازی Super Mario All Stars توانست صدر جدول را از آن خود کند. این در حالی است که بازی Marvel's Avengers جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. در ادامه، بازی Animal Crossing: New Horizons در جایگاه سوم و Tony Hawk's Pro Skater 1+2 در جایگاه چهارم قرار گرفته است. بازی Mario Kart 8 Deluxe هم توانسته است جایگاه پنجم را کسب کند. 

در نیمه دوم جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی WWE 2K Battlegrounds در هفته اول انتشار خود توانست جایگاه ششم را از آن خود کند. این در حالی است که بازی‌های Minecraft و Minecraft Dungeons در رتبه‌های هفتم و هشتم را کسب کردند. در هفته‌ای که گذاشت، آپدیت فصلی eFootball PES 2021 هم عرضه شد و در جایگاه نهم قرار گرفت. در انتها، بازی GTA V توانست رتبه دهم را از آن خود کند. در ادامه می‌توانید جدول هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۳۱ شهریور ماه را در زومجی مطالعه کنید. 

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Super Mario 3D All-Starsهفته اول انتشار
۲۱ Marvel's Avengers-
۳۳Animal Crossing: New Horizons-
۴۲Tony Hawk's Pro Skater 1+2-
۵۵Mario Kart 8 Deluxe-
۶-WWE 2K Battlegroundsهفته اول انتشار
۷۷Minecraft-
۸۶ Minecraft Dungeons-
۹-eFootball PES 2021هفته اول انتشار
۱۰۹GTA V-


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده