// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۲

نسخه اول و دوم متال گیر سالید احتمالا به زودی برای کامپیوتر منتشر می‌شوند

به نظر می‌رسد که پس از سال‌ها انتظار کشیدن طرفداران، به‌زودی «متال گیر»، «متال گیر سالید» و بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty به‌صورت رسمی روی استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شوند.

شرکت کونامی سال‌ها است که دیگر هیچ شباهتی به دوران طلایی خود ندارد. اما به نظر می‌رسد که باتوجه‌به صحبت‌های یک ایسنایدر که تا امروز اخبار بازی اعلام‌شده توسط او همگی درست از آب درآمده‌اند، «متال گیر»، «متال گیر سالید» و «متال گیر سالید 2: پسران آزادی» به‌زودی روی کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شوند؛ آثاری به نویسندگی و کارگردانی هیدئو کوجیما که به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۷، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۱ میلادی عرضه شدند و صنعت بازی‌سازی را جلو بردند.

بازی Metal Gear Solid و بازی Metal Gear Solid 2 که منابع زیادی از آن به‌عنوان نخستین شاهکار پست‌مدرن دنیای بازی‌هایی ویدیویی نام می‌برند، در سال‌های دور هم با پورت‌های بدی برای کامپیوترهای شخصی عرضه شدند. ولی به نظر می‌رسد که بالاخره کونامی می‌خواهد هر سه بازی نام‌برده را با یک پورت درست و بی‌اشکال، تحویل گیمرهای PC بدهد. همچنین به نظر می‌رسد که فاصله‌ی زمانی زیادی تا اعلام رسمی این خبر باقی نمانده است.

همچنین به نظر می‌رسد که سیستم رده‌بندی کشور تایوان، به اشتباه نزدیک بودن زمان عرضه‌ی هر سه بازی نام‌برده روی کامپیوترهای شخصی را تایید کرده است. در هر حالت اگر این اطلاعات واقعی باشند، نهایتا چند روز طول می‌کشد تا زمان اعلام رسمی آن‌ها از سوی شرکت کونامی فرا برسد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده