// دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷

بسته الحاقی Amazon فرقه آمازون را به بازی A Total War Saga: Troy اضافه می‌کند

کریتیو اسمبلی، در آستانه عرضه بسته الحاقی آمازون، اولین بسته الحاقی A Total War Saga: Troy، جزئیات آن را منتشر کرد.

اولین بسته الحاقی بازی A Total War Saga: Troy به نام Amazons در تاریخ سه مهر ماه (۲۴ سپتامبر) عرضه می‌شود و کاربران فروشگاه اپیک گیمز، تا قبل از آغاز ماه اکتبر فرصت دارند تا این بسته الحاقی را به‌صورت رایگان دریافت کنند. ازاین‌رو استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly)، سازنده بازی A Total War Saga: Troy، برای آشنایی بیشتر بازیکنان با محتویات بسته الحاقی آمازونز، تریلر معرفی و گیم‌پلی آن را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، با قرارگیری در عصر برنز و درگیری‌های تروجان‌‌ها و دانانز (اشاره به یونانیان)، بسته الحاقی Amazons دو کاراکتر قابل بازی را به A Total War Saga: Troy اضافه می‌کند. هیپولیتا، ملکه آمازونی‌ها درکنار پنتسیلا، خواهر ملکه جزو کاراکترهای قابل بازی جدیدی هستند که به‌واسطه‌ی بسته الحاقی ذکر شده به بازی اضافه می‌شوند. درکنار این دو شخص، شاهد اضافه شدن مکانیسم‌های جدیدی به بازی هستیم.

همچنین جالب است که بدانید با عرضه بسته الحاقی Amazons، شاهد اضافه شدن اولین فرقه زن به مجموعه Total War هستیم. اصلی‌ترین تفاوت آمازونی‌ها با اخائی‌ها در بازی A Total War Saga: Troy، مربوط‌به جذب نیرو می‌شود. به‌جای تحقیقات و جست‌وجو و آزاد کردن نیروهای نظامی سطح بالا که یک مورد عادی در سری Total War به حساب می‌آید، نیروهای نظامی آمازونی‌ها باید از پایین‌ترین سطح ممکن کار خود را آغاز کرده و به درجات بالا دست پیدا کنند.

زمانی‌که سربازهای نظامی آمازونی درجه خود را کسب کردند، می‌توانید آن‌ها را برای کسب درجه الیت و سایر درجات تعلیم دهید. دراین‌میان اشاره کنم که یک مجازات هم برای بازیکنان و فرقه آمازون هم درنظر گرفته شده است. باید حواس‌تان به وضعیت و سطح سربازها در طول تعلیم یا نبردها باشید. اگر به آن‌ها رسیدگی نکنید و کشته شوند، برای همیشه آن‌ها را از دست خواهید داد. در ادامه می‌توانید تریلرهای مربوط‌به گیم‌پلی و معرفی فرقه آمازون در بازی A Total War Saga: Troy را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب

تماشا از یوتیوب


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده