// یکشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷

آپدیت جدید No Man's Sky با نام Origins معرفی شد

استودیو‌ی سازنده‌ی بازی No Man’s Sky، یعنی Hello Games، اعلام کرده که به‌روزرسانی جدیدی به‌نام Origins هفته‌ی بعد برای بازی منتشر خواهد شد.

استودیو‌ی Hello Games در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که جدیدترین به‌روزرسانی بازی به‌نام No Man’s Sky Origins، هفته‌ی بعد منتشر خواهد شد. گرچه آن‌ها هنوز جزئیاتی از این به‌روزرسانی منتشر نکرده‌اند، گفته‌اند که قرار است با این به‌روزسانی ویژگی‌های جدیدی به‌بازی اضافه شود و اینکه جزئیات آن هفته‌ی بعد و همزمان با عرضه‌ی به‌روزرسانی Origins به‌اطلاع عموم خواهد رسید.

شان موری، بنیان‌گذار استودیو‌ی Hello Games دراین‌باره گفت: «ما می‌دانیم که چقدر جامعه‌ی بازیکنان No Man’s Sky دوست دارند که محتوای جدید برای بازی دریافت کنند؛ به‌همین‌خاطر تیم ما در شرایط سخت امسال، به‌شدت در تلاش هستند که این امر را محقق کنند. مدتی بود که درباره‌ی بازی صحبتی نکرده بودیم اما همیشه به انتقادها و پیشنهاد‌های طرفداران گوش می‌دهیم و تمام تمرکزمان را روی بهبود و پیشرفت No Man’s Sky که به آن عمیقا عشق می‌ورزیم، معطوف کرده‌ایم.»

Hello Games اخیرا اعلام کرد که در حال توسعه‌ی بازی بزرگ بعدی خود است که به گفته‌ی آن‌ها بسیار عظیم و جاه‌طلبانه است. به‌جز بازی No Man’s Sky، آن‌ها بازی دیگری به نام The Last Campfire را ماه پیش عرضه کردند که چند سالی در مراحل ساخت بود. برخلاف No Man’s Sky، این بازی در سبک ماجراجویی است و متمرکز بر گشت‌و‌گذار در محیط بازی و حل پازل‌های مختلف است.

در حال حاضر بازی No Man’s Sky برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌با‌کس وان و پی‌سی دردسترس است. اگر تمایل دارید که بازی دیگری از استودیو‌ی Hello Games را تجربه کنید، بازی The Last Campfire مدتی است که برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده