// یکشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶

سونی به خاطر شروع بی‌نظم در پیش فروش پلی استیشن 5 از گیمرها عذرخواهی کرد

سونی با عذرخواهی به خاطر پیش‌فروش بی‌نظم و استرس‌زای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 در خرده‌فروشی‌های متفاوت، اعلام کرد که به‌زودی پیش‌فروش‌هایی بیشتر و منظم‌تر با برنامه‌ی زمانی دقیق آغاز می‌شوند.

پلی استیشن 5 استاندارد (دیسک‌خور) و پلی‌استیشن 5 دیجیتال پیش‌فروش خود را به شکل ناگهانی در خرده‌فروشی‌های متفاوت آغاز کردند. به همین خاطر بسیاری از افراد بدون آن که زمان آغاز رسمی پیش‌فروش کنسول را بدانند، ناگهان متوجه شدند که موجودی همه‌ی خرده‌فروشی‌ها برای پیش‌فروش این دستگاه‌ها به پایان رسیده است. سونی هم با تایید این نکته که پیش‌فروش کنسول باید به شکلی بسیار منظم‌تر و روان‌تر انجام می‌شد، به خاطر اذیت شدن خریدارها به عذرخواهی از آن‌ها پرداخت. همچنین شرکت ژاپنی اعلام کرد که نه‌تنها در روزهای آتی موجودی خرده‌فروشی‌ها برای پیش‌فروش پلی‌استیشن 5 را افزایش می‌دهد، بلکه زمان آغاز دقیق دور جدید پیش‌فروش در هرکدام از فروشگاه‌های کشورهای متفاوت را نیز از قبل اعلام می‌کند.

پیش‌فروش کنسول پلی‌استیشن 5 به قدری زیاد بود که فروشگاه آمازون اعلام کرد احتمال دارد برخی از خریداران کنسول، پلی‌استیشن 5 را کمی دیرتر از روز عرضه دریافت کنند. زیرا پیش از آن که آمازون پیش‌فروش رسمی را متوقف کند، بیشتر از موجودی خود برای روز عرضه، پلی‌استیشن 5 فروخته است.

کنسول‌های پلی‌استیشن 5 استاندارد و پلی‌استیشن دیجیتال به ترتیب ۴۰۰ و ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند و در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) به فروشگاه‌های چند کشور دنیا می‌رسند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده