نویسنده: مشتاق لقایی
// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۹

قسمت اول بازی Life is Strange 2 در همه پلتفرم‌ها رایگان شد

دیگر بهانه ای برای بازی نکردن Life is Strange 2 وجود ندارد چون قسمت اول این بازی در همه جا به صورت رایگان قابل دسترس است.

بازی Life is Strange 2 مهرماه سال ۹۷ با انتشار قسمت اول شروع شد و در آذر سال ۹۸ با انتشار آخرین قسمت آن کامل شده و به پایان رسید. اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، دیگر بهانه‌ای برای بازی نکردن آن نخواهید داشت چون می‌توانید قسمت اول این بازی را در ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر به‌صورت رایگان تجربه کنید. سری اول بازی Life is Strange هم سال‌ها در همه جا رایگان بوده است و حالا Life is Strange 2 هم به همین منوال خواهد بود.

 برخلاف Life is Strange که برای گوشی‌های IOS و اندروید منتشر شده بود، سری دوم این بازی برای پلتفرم‌های موبایل فعلا در دسترس نیست.

در موارد زیادی دیده شده که قسمت اول یک بازی رایگان بوده است؛ البته بیشتر در بازی های داستان محوری و اپیزودیک، سازنده بازی چنین کاری را انجام می‌دهد تا بازیکنان قبل از خرید سیزن پس/Season Pass بازی بتوانند بازی را تجربه کنند. شرکت Telltale Games هم برای قسمت اول اکثر بازی‌های خود از همین استراتژی استفاده می‌کند. استودیو دونت ناد در صفحه توییتر رسمی Life is Strange با انتشار توییتی تایید کرد که قسمت اول Life is Strange 2 برای همیشه رایگان خواهد بود.

استودیو Dontnod اخیرا یک بازی اپیزودیک دیگر به نام Tell Me Why منتشر کرده است. این بازی در سه قسمت تولید شده و از ۶ تا ۲۰ شهریور به ترتیب منتشر شد. همچنین استودیو Dontnod قصد دارد تا بازی Twin Mirror را در تاریخ ۱۱ آذر (۱ دسامبر) امسال منتشر کند؛ این بازی مثل Life is Strange و Tell Me Why اپیزودیک نیست اما گیم‌پلی آن مثل این دو بازی در سبک پوینت اند کلیک (Point and Click) خواهد بود.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده