نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳

بندای نامکو استودیو سازنده بازی Unknown9: Awakening را خریداری کرد

استودیوی Reflector Entertainment، توسعه‌دهنده بازی در آستانه انتشار Unknown9: Awakening تحت مالکیت شرکت بندای نامکو درآمد.

استودیوی بازی‌سازی رفلکتور که دفتر مرکزی آن در مونتریال کانادا واقع شده، در جریان رویداد افتتاحیه مراسم گیمزکام 2020 از اولین تیزر بازی Unknown9 رونمایی کرده بود. در این تریلر دختر جوانی را مشاهده کردیم که در خیابان‌های یک شهر ناشناخته از نیروهای ویژه و فراطبیعی خود برای فرار از دست دشمنان استفاده می‌کرد.

رفلکتور اینترتینمنت یک استودیوی جدید است که ۱۲۰ نفر از توسعه‌دهندگان بازی‌های AAA در مونتریال را برای تشکیل تیم خود جذب کرده است. این شرکت اهداف بزرگی را برای بازی Unknown9 در ذهن داشته و آن را به دید یک مجموعه تلقی می‌کند. حتی از همین الان یک مجموعه‌ی سه قسمتی از کتاب‌ها، کامیک بوک‌ها و پادکست‌های مختلف نیز برای آن برنامه‌ریزی شده است.

تیم مدیریتی این استودیو نیز به‌عنوان بخشی از قرارداد بندای نامکو یک سری تغییر و تحولات را به خود می‌بیند. بر این اساس، الکساندر آمانسیو (Alexandre Amancio) مؤسس و مدیرکل فعلی این شرکت که قبلاً به‌عنوان کارگردان خلاق بازی Assassin's Creed Unity و Assassin's Creed Revelations در یوبیسافت فعالیت می‌کرد، در پست مدیر ارشد خلاقیت تیم توسعه‌دهندگان این استودیو به کار خود ادامه خواهد داد.

شخصیت بازی Unknown9: Awakening

شرکت سرگرمی‌های بندای نامکو به‌عنوان یک شرکت چند ملیتی در ژاپن از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان و ناشران صنعت بازی محسوب می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در توکیو ژاپن قرار داشته و شعبه‌های دیگر آن در کالیفرنیا آمریکا و لیون فرانسه قرار دارند. بازی‌های بزرگ Pac-Man 1980 و مجموعه‌ی Tekken از آثار شناخته شده‌ی این شرکت به شمار می‌روند.

آمانسیو قبلاً در خصوص اهداف این شرکت برای بازی Unknown9 اظهار داشته که «بازی ما از یک قهرمان پیچیده و منحصر‌به‌فرد بهره می‌برد که باید با ماهیت شخصیتی خود کنار بیاید. این بازی در دنیای ناشناخته و ویژه‌ی Unknown 9 واقع شده و در مرز میان تجربه‌ای فراتر از قوانین طبیعت یا نابودی خود قرار دارد.»

بازی Unknown9 هم‌اکنون برای عرضه در سال ۲۰۲۱ و روی پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس و همچنین کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. این بازی داستان شخصیتی به نام هارونا را دنبال می‌کند که در خیابان‌های کلکته هند و با دیدگاهی از مرگ خودش بزرگ شده است. هارونا در تلاش است تا توانایی ذاتی مرموزی که دارد، را بفهمد و درک کند. خیلی زود یک نفر به‌عنوان مرشد قرار است به هارونا کمک کند تا این قدرت را بهبود ببخشد و به بعد مرموز و پنهان The Fold دسترسی پیدا کند که باعث می‌شود ماجراجویی او در قلمرویی جدید و مرموز با رازهایی ناشناخته ادامه پیدا کند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مجدداً تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده