// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

تصاویر جدیدی از محیط‌ها و گنگ‌های بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

به‌دنبال پخش سومین قسمت از برنامه Night City Wire، تصاویر جدید بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد که محیط‌ها و گنگ‌های بازی را نشان می‌دهد.

در جریان سومین قسمت از برنامه نایت سیتی وایر، استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر بازی Cyberpunk 2077، اطلاعاتی را از خیابان‌ها و محیط‌های نایت سیتی و گنگ‌های بازی منتشر کرد. این در حالی است که به‌دنبال سومین قسمت از این برنامه، تصاویری هم منتشر شده که بیش‌ازپیش کاربر را با محیط‌ها و گروه‌های بازی آشنا می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در زیر ۱۲ تصویر قرار داده شده که مربوط‌به محیط‌های بازی است. هر خیابان و محیط بازی سایبرپانک 2077 اسم و ویژگی‌های مخصوص‌به خود دارد که بازیکنان با ورود به آن‌ها، می‌توانند تجربیات متفاوتی را نسبت‌به یکدیگر تجربه کنند.

این در حالی است که گنگ‌های بازی، در ظاهر متنوع هستند و هرکدام از آن‌ها طراحی و خصوصیت متفاوتی از یکدیگر دارند. قهرمان داستان نمی‌تواند عضو گنگ‌های بازی شود، زیرا در این صورت سایر گنگ‌ها به او اعتماد نکرده و نمی‌توانید مأموریت‌های بازی را کامل کنید. در ادامه تصاویری از گنگ‌های بازی منتشر شده تا بیش‌ازپیش با آن‌ها و تفاوت‌های ظاهری‌شان آشنا شوید. همچنین نظر خود را در مورد سومین قسمت از برنامه نایت سیتی وارد و بازی Cyberpunk 2077 با ما در میان بگذارید.

گروه Maelstorm در بازی Cyberpunk 2077

گروه Valentinos در بازی Cyberpunk 2077

گروه 6 Street در بازی Cyberpunk 2077


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده