// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

Watch Dogs 2 و Football Manager 2020 بازی های رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز، هم‌اکنون می‌توانند بازی‌های Watch Dogs 2 و Football Manager 2020 را به رایگان تجربه کنند.

فروشگاه اپیک گیمز، به‌صورت هفتگی دو بازی را در بعد از ظهر پنجشنبه به‌ رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به‌مدت یک هفته فرصت دارید آن‌ها را به فهرست‌ بازی‌های خود اضافه کنید. ازاین‌رو برای همیشه به رایگان قابل تجربه هستند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی‌های رایگان هفته جدید فروشگاه اپیک گیمز مشخص شده است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی با المان‌های جهان باز هستید، Watch Dogs 2 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی و مربی‌گری فوتبال هم می‌توانند به‌سراغ بازی Football Manager 2020 بروند.

البته در این هفته، شاهد رایگان شدن سه بازی هستیم. سومین بازی Stick it to the Man نام دارد. در جریان این بازی، بازیکنان هدایت کاراکتری را برعهده می‌گیرند که پس از یک تصادف، متوجه یک ویژگی جدید می‌شود. ازاین‌رو او می‌تواند ذهن مردم را بخواند و به‌واسطه‌ی آن، باید جهان را به‌جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کند. مشکل از آن‌جایی شروع می‌شود که کاراکتر داستان به خاطر جرمی که مرتکب نشده، تحت تعقیب است.

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز تا تاریخ سه مهر ماه (۲۴ سپتامبر) می‌توانند سه بازی ذکر شده را به رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند. در هفته آینده هم بازی RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition رایگان می‌شود. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده